Vandaag voor het eerst een supermarkt box gehaald, of eigenlijk 2 (8 euro samen) Hij was prima voor nu, maar we doen het niet nog eens. De salade en de Calzini gaan met mijn man mee voor zijn n8dienst. De zuivel en sla bekijken we morgen nog wel even of dat goed is. De groenten en vlees zijn ingevroren, de ossenworst gaat morgen op brood. Van de taart hebben we al een puntje op. Alleen het gebraden gehakt gooien we evengoed nog weg. Die ziet er gewoon niet meer zo fris uit en niemand hier houd er van. Bekijk bijlage 617578
Mag ik vragen waar jij precies woont? Aan de taart te zien hier in de buurt, maar ben benieuwd waar de box van is.
Hier vandaag twee supermarkt tasjes opgehaald. (10 euro) Er zat echt qua waarde een hoop in. Ik kan de prijs niet vinden van de pannenkoeken, maar zonder deze meegerekend is de waarde 48.10 euro. Dit zat er in : - 2x Old Amsterdam Geitenkaas - 2x 750 ML Smoothie. - 2x Runder hamburgers - 2x Tartaar - 2x Westland slaatje - 1x Maaltijd salade Sweet Chili Kip - 1x Activia Naturel - 1x Activia Mager Aardbei - 1x Gesneden Champignons - 2x Hartjes Pannenkoeken - 1x Hutenkase Sweet Chili - 1x Hummus - 1x Rambol
Was vandaag in een andere plaats en dacht ik kijk eens nou heb 2 boxen bij de bakker besteld en opgehaald. 1 gesneden brood 1 stokbrood 2 meergranencroissants 2 harde broodjes 2 gebakjes 1 zakje met mini kaashapjes en mini saucijzenbroodjes. En dit keer 2!
Net een box besteld voor een supermarkt in de buurt, vanavond ophalen Hopelijk zit er wat fijns in voor lunch op m’n werk of voor het avondeten (over)morgen. Ook een box voor De Drie Graefjes voor morgenmiddag weten te scoren Daarna ga ik officieel weer op dieet
Vandaag mijn eerste pakket opgehaald bij een restaurant hier in de buurt. Ik kreeg er zelfs nog een persoonlijke uitleg van de kok bij.
Voor €5? Wauw! Ik zie vaak dat restaurants je na 22.00 pas laten ophalen. Ideaal, jouw pakket zo vroeg, kun je het vanavond nog eten
Geen zin om te koken, dus pakket besteld bij een lunchroom: 5 luxe belegde broodjes 4 harde bollen 2 (enorme) croissants Smaakte goed!
Hier nog een foto! Met die ene kip heb ik uiteindelijk 4 maaltijden kunnen maken Eerst dus de gebraden kip uit de oven. Van alle stukken die over waren het vlees afgehaald en gepluisd. Met een deel heb ik gisteren een hele pan nasi gemaakt en samen met de bospaddenstoelen uit het TGTG pakket (niet op datum, maar kapotte verpakking) vandaag deze heerlijke ragout gemaakt. Van het karkas ook nog bouillon getrokken en groentekippensoep gemaakt. Echt zó leuk en inspirerend om creatief recepten te zoeken met ingredienten uit zo'n verrassingspakket en wat er nog in de kasten ligt!
Wow!! Super goed bezig!!! Heel inspirerend. Zelfs zonder een box, stiekem ligt er best wel wat in huis.
Fijne box opgehaald bij de supermarkt. Kan het niet echt combineren tot een maaltijd, maar afzonderlijk van elkaar komt het wel op Vis en sushi naar m’n moeder gebracht, daar houden wij niet van.
Te enthousiast geworden van jullie foto’s dus heb een pakket van de bakker gekocht. De eventuele producten met varkensvlees geef ik wel weg
Ik heb net een paar bonnen voor de makro gekocht. Het is een stukje rijden dus heb ik maar op 3 gegokt. Vanaf morgen hebben we een stuk grotere vriezer. Fingers crossed dat er genoeg ingevroren kan worden. Het is wel erg laat op de dag dus boodschappen doen om iets compleet te maken kan lastig worden. Maar ik vind het wel spannend. Ze zijn telkens binnen een minuut uitverkocht, dat klinkt wel positief.