Pekket van de Hema: 1 chocoladekoek 1 chocolademuffin Maaltijdpakket couscous Salade oosterse kip Gehaktballetjes Focacia Prima pakket voor 4 euro!
Mmm, nu sinds start deze topic de app. Helaas moet ik voor alles 15 km rijden.... Morgen ga ik naar urk, dan kom ik ook in de buurt van nagels, daar is Even wat ophalen via de app. Ik ben benieuwd... En als ik het niks vind gaat het naar de weggeefhoek voor de minima.
Ik ook niet, maar ik was een dagje in Amsterdam voor werk dus heb even gekeken wat daar allemaal mee deed. Veel filialen van albert heijn ook, die hier in de stad doen ook niet mee. Helaas geen doos tompoucen bij de Hema
Vandaag was ons Too good to go pakket van Jumbo weer een leuke verrassing! Biefstuk, bbq aardappels (die konden ook in de koekenpan), salade met gerookte kip en meloenstukjes. Heerlijk zitten smullen!
Ik zag vandaag dat in de buurt ook een Makro meedoet en nog wat andere winkels. Helaas alleen nog te ver om daarvoor langs te gaan.
Deli 2 go vandaag voor 4 euro. De prijzen bij een tankstation liggen sowieso hoger waardoor het inderdaad nu veel goedkoper is maar als je deze producten in een supermarkt zou kopen zou de echte prijs veel lager zijn natuurlijk. Maar leuk om eens geprobeerd te hebben.
Ik kan niet meer bonnen kopen want mijn vriezer zit vol Vandaag nasi gemaakt met een grote bak gesneden groente en een pond shoarma uit een eerder pakket. Eerst maar weer wat ruimte maken.
Op brood doen. Gewoon geprakt met peper en zout of er guacemole van maken. In een salade of groene smoothie doen. En invriezen (halveren, pit er uit, in een diepvrieszakje en die vacuum trekken met een rietje)
Mooie maaltijd. Is dat dan voor 1 persoon of voor een heel gezin. En wat betaal je voor zo een maaltijd als ik vragen mag. Ik had er tot voor kort nog nooit van gehoord. Goede uitvinding. Win/win, minder verspilling en mensen met minimale inkomens kunnen zo wat besparen op de uitgaven.
Meestal betaal je maar 1/3 van de originele prijs. Dus dit pakket van 4,99 had een originele waarde rond de 15,-. Ik heb het idee dat de Jumbo hier redelijk uitzoekt of er met de producten een maaltijd te maken valt, maar heb van anderen ook wel eens gezien dat ze heel veel verpakking en vlees of veel zuivel op de datum kregen. Het is echt een verrassing dus. In dit pakket zat: 2x kogelbiefstuk 400g bbq aardappeltjes Maaltijdsalade gerookte kip Bakje meloenstukjes 1 witbrood Wij hebben er met 2 volwassenen en 3 kinderen van gegeten, maar wel wat aangevuld met extra bakaardappeltjes, meloen en wat rauwkost. Onze kinderen eten maar weinig vlees een veel rauwkost, dus voor ons was dit prima qua hoeveelheid.
Vandaag bij ook een Bakker Bart maar andere winkel dan vorige x 2 boxen Ik ben super tevreden: 2 hele broden 10 harde bolletjes 10 kaasstengels 4 bartjes 2 pretzels 4 mini taartjes? Bekijk bijlage 619836
Ik haal ook vaak een box. vandaag toevallig weer 1, er zat in: 1 wit brood 1 bruin brood 1 brood met noten/zaden/pitten 2 harde bolletjes 3 zakken met zachte bolletjes Jammer voor Mn man, eerste keer dat er geen lekker koeken/broodjes bij zitten.
Gisteren een pakket gehaald bij de plus - wit brood - Thaise roerbak groenten - smoothie - bakje met een salade - rosbief - zak met wortels&peultjes - asperges Geslaagd pakket voor ons
Net een pakket gehaald bij een andere bakker. Tevreden maar twijfel wel wat over het bedrag. Zou 15 waard moeten zijn Inhoud 3 broden 1 klein brood 3 harde broodjes