Klopt maar het gaat hier niet om tgtg maar om de jumbo die hier niet eerlijk is. Ik heb overigens nog nooit een jumbo bon gehad, die doen hier in de buurt niet mee.
Ik ben zo blij!!!! We moeten flink bezuinigen ivm mijn werkloosheid. Gaat nu de Jumbo om de hoek hiermee beginnen!
Ik ging gisteren weer een box ophalen bij onze bakker. Maar ze waren opgelicht, een ander had mijn box al opgehaald. Ze vonden haar al vreemd, ze kwam eerst al om 15.45 ipv 16.45 en had daarna per ongeluk zelf al geswiped. Ze heeft de box toch meegekregen omdat ze uit gingen van het goed van de mens maar blijkt dat deze vrouw van middelbare leeftijd ze dus opgelicht! Voor 4 euro!? Bizar he? Ik kreeg daarna wel een supermooie box die ik deels zelf mocht uitzoeken van wat er nog lag, dat was wel top! 2 halve en 1 heel brood, zak met 10 bolletjes, zak krentenbollen en 4 meergranen en pitten afbakciabatta's.
Sooodeju! Dat meen je niet... En dat voor 4 euro! Niet te geloven. Zo iemand zou ik inderdaad willen adviseren de hele middag bij Jumbo te gaan over-datum-spotten en zo misschien wat producten mee te krijgen die normaal geen hond koopt Echt ernstig, dit soort mensen! Wel fijne box heb je alsnog meegekregen, allemaal fijn bruikbare dingen
In België doen heel weinig winkels mee, helaas. Heb 2x wat besteld, vond het 2 maal niks maar geloof wel dat het in NL veel verder is deze tgtg hype zegmaar. 1x 2.99 voor een fles 1 liter verse ice tea 1x 4.99 voor 2x koude mini wrap gevuld met peterselie en andere rauwe groentes.. Was niet mijn ding, Oh ja die fles ice tea heb ik niet gehad want moest blijkbaar eigen flesje meenemen en had de omschrijving niet gelezen
Huh! Dat is pas echt raar! Volgens mij hebben ze ‘t concept dan niet begrepen, want alleen een fles ice tea kan toch nooit een winkelwaarde hebben van €10-15? Mijn schoonzusje heeft in België al een paar mooie bakker en supermarkt pakketten gehad! Dus misschien dat t in jouw omgeving binnenkort ook meer wordt?
Hoop het! Woon net buiten het centrum, valt wel tegen hier. Zie velen die naar de bakker of supermarkt gaan, doen er ook restaurants mee in NL? Hier doen ook bloemisten mee 25km verder op haha.
Ik geloof dat een aantal van jullie niet begrijpen dat het mij echt niet om gratis producten gaat. En nee, bij Jumbo kom ik zeker niet meer, dit was de eerste en tevens laatste keer. Ik breng mijn geld wel bij een eerlijke winkel. Het gaat om het principe. Beiden geven niets aan over de houdbaarheidsgarantie en daar gaat het mij om, niet om gratis spullen. Als je er dan zo moe van word @Bellybell , dan lees je het topic toch niet. Jammer dat je dan vervolgens ook nog onderstaande reactie er in gooit. Zegt veel over jou....
Ik had vrijdag echt weer 2 superboxen van de bakker. Geen foto deze keer, maar dit zat er in. 8 halve broden 2 stokbroden (eentje bij de buren gebracht, die gingen ook barbecuen) 4 muesli bolletjes 4 appelflappen 3 frikadelbroodjes 1 ham/kaas croissant 1 koffiebroodje Hele slagroomschnitte 4 gebakjes 3 donuts Het meeste zit in de vriezer. Kunnen we zeker weer een week vooruit!
Ik ben het gezeik en geklaag gewoon zat. Het doel van dit topic is je boxen te posten meen ik en niet discussies of constant gezeur. Het concept is duidelijk, en als je hier niet mee overweg kan (om welke reden dan ook, mijn eigen reden is dat ik er te weinig voor lust) dan moet je het gewoon niet kopen.
En wat heeft mijn reactie ermee te maken? Dat ik het zielig vind dat mensen voor 4 euro iemand op gaan lichten? Ja, dat vind ik enorm zielig. Heeft niks te maken met de houdbaarheidsdatum of een discussie hierover, wel?
Bloemisten lijkt me leuk!! Dat had ik nog niet gezien ^^ In ‘t dorp waar m’n tante woont (in NL dus) doet een sushirestaurant mee. Bij een vriendinnetje een italiaanse bistro
Wij hebben vandaag onze eerste box gehaald. Mijn man was in eerste instantie niet zo enthousiast, maar na het zien van de inhoud wel
Net bij Bakker Bart een box opgehaald. Werd al gezegd dat het veel was omdat ze teveel hadden gemaakt. Er zat in: 1 volkoren brood. 6 muesli bollen 5 zachte witte bollen. 2 harde bruine keizersbollen 3 witte harde keizersbollen 2 ham/kaas/tomaat punten 2 peacan koffiebroodjes 1 groot kaas-uien brood 1 naturel muffin 1 oreo muffin Superblij weer en dat voor maar 3,99
Dames volgens mij kun je aangeven bij de app dat je niet veel opties in de omgeving hebt dan doen ze er wat aan als het goed is.