Wij wonen in Almere en hierboven maar 4 winkels mee. De shell, ekoplaza, visboer en een bakker aan de andere kant van almere. Elke keer kijk ik of er meer winkels mee zijn gaan doen maar helaas. En dat van de visboer was echt niet te eten.
Jumbo was super vandaag! 1 varkenshaas Zak krieltjes Flink blok oude kaas (600gr/€10,-) Papaya 5 sneeën krentenbrood Pak met afbak scones Bakje filet americain Totaal €24 aan boodschappen
Vandaag hadden we 2 boxen bij onze favo bakker. Lekker op de fiets geweest (dorp verder). De verkoopster schrok wel even toen ik zei dat we met de fiets waren, want dan kon het allemaal niet mee (wij hebben een bakfiets ). Op de foto missen nog het appeltaartje, 5 appelflappen en 4 donuts. We worden zó verwend daar.... Bekijk bijlage 621381
Net op de valreep nog een supermarkt box gehaald: 4 boomstammetjes 4 procureurslapjes gekruid voor de bbq Pangasiusfilet 275 gram 200 gr sperzieboontjes Pakje gekruide gare kipreepjes 1l Biologische yoghurt 10 witte bolletjes We wilden morgenavond soep met brood eten, maar wordt panga met boontjes en ?? (ga nog wat verzinnen voor erbij) En voor de lunch broodjes pittige kip met sla uit de tuin, de yoghurt krijgen de kids wel op, en we maken een smoothie..
Echt he! Toen we het kwamen halen stopte ze er nog weer van alles extra in. Anders werd het namelijk een kwartier later letterlijk in de prullenbak gegooid. Er was vandaag heel veel over. De vakantie is gisteren begonnen hier in Brabant en ze had het merkbaar minder druk gehad. Meevaller voor ons dus
Wooow dit is echt niet normaal! Daar zou ik wekelijks boxen bestellen, lekker invriezen en je hoeft niks vers meer te halen! Te gek, zo'n bakker
Mooie boxen hierboven! Ik had vandaag een box van Jumbo waar kip van gisteren (5/7) in zat. Deze keer heb ik er maar meteen in de winkel wat van gezegd. Dat werd gelukkig goed opgelost, ik kreeg eenzelfde verpakking mee met datum 10/7 en als goedmakertje ook nog een brioche brood. Rest van het pakket bestond uit zak roerbakgroente, zak snijbonen, zak gemengde sla en pakje biefstuk, allemaal van vandaag. Prima. Ook een bakkersbox met 1 wit brood, 3 halfjes bruin en een suikerbrood. Geen idee of dat normaal 15,- is, maar toch leuk voor die 5,- en het is niet verspild
Hier vandaag weer cupcakes gehaald, was weer heerlijk! (in een doos zitten 5 cupcakes). En de bakkersbox van gisteren was ook goed geslaagd; een heel brood, een half beetje vierkant brood, een gewone croissant, een kaas croissant en een ham kaas croissant, drie gebakjes, een appelflap en een zak met 4 mueslibollen.
Hier vandaag een plat rond gesneden bruin brood Een ongesneden gevlochten brood Wat driehoek harde broodjes 2 pecanbroodjes 1 mueslibroodje Een bruin stokbrood 4 zachte witte Mag denk verder niet klagen maar vind het toch niet zo bijzonder nu 3x gehaald en de pakketten zijn bijna hetzelfde. Denk verlopig ff de laatste keer.
Hier zojuist weer eens een box van bakkerij het stoepje gehaald. Er zat in: m 2x pizza 2x grote ciabatta 3x saucijzenbroodje 4x kaas stengel 2x pompoenpit broodje 2x nog een broodje maar weet niet hoe die heten . Kortom super tevreden met dit pakket!!