Is dat een wijziging in beleid of gewoon een wijziging in wat er over is (en waar de box dus mee wordt gevuld)?
Nee, wijziging beleid, ze hebben al jaren tegen sluitingstijd amper nog brood en nu met de vakantie lag er juist nog meer dan anders.
Ik zei dat ik uit een bakkers familie kom en in onze familie bakkerij ging het naar de varkensboeren toe, misschien een idee voor jullie.... Was er wel even door verrast, sta je daar met je goede gedrag en enthousiasme haha
Bah wat jammer. Hij moet niet meedoen, toch? Bakkerijen en supermarkten waar wij tot nu toe zijn geweest, zijn zelf juist ook enthousiast. Dat maakt het dubbel leuk
Zo, terug van vakantie dus weer tijd voor de app... Morgen een box van de bakker en een box van de Makro.
O nou joepie zeg. Ik heb ook eens bij een bakker gehad dat ik heel enthousiast mijn pakket ging halen. De winkel was leeg en toen ik zei waar ik voor kwam trok de verkoopster toch een geïrriteerd gezicht.. kwakte wat op de toonbank en ging toen verder met weet ik wat. Ze heeft me niet meer aangekeken en ook geen woord gezegd. Misschien had ze een slechte dag, geen idee, maar naar deze bakker ga ik voorlopig niet meer. Dan fiets ik wel een kilometer verder, daar ligt nog een zaak van diezelfde bakker en daar word ik altijd fatsoenlijk te woord gestaan.
Dat kan zo schelen he, de één of de ander. Ik heb nu ook uitgevogeld op welke dagen ik wel ga en welke niet, puur om de verkoopster die er staat. Met onze favoriet heb ik altijd een praatje, hartstikke leuk en aardig mens. Maar die andere zuurpruim....
Vandaag 2 bakkerspakketten gehaald. 6 hele broden 10 harde broodjes 3 muffins Vriezer ligt weer helemaal vol
Had ik laatst ook. Ik vertelde waar ik voor kwam, en er kwam een welgemeend “ohhhwww” uit. Erg jammer.
Net 2 super pakketten gehaald. Helemaal blij mee! Inhoud: 7 hele broden totaal 1 spijsbrood 1 slagroomschnitte 26 eierkoeken