Mag ik wat vragen? De Makro moet je normaal een pasje voor hebben toch om daar te mogen winkelen? Maar dat geld voor die boxen.niet neem ik aan? En ga je daar dan gewoon heen en zeg je: ik kom een box ophalen van Too good to go?
Vandaag een héél leuk bakkers/lunchroom pakket voor €3 : 1 belegde luxe bol met kaas en toppings 2 croissants 1 kaascroissant 1 chocoladecroissant 1 muffin 4 scones
Stond net bij de bakker met een bon maar de bakker wist van niks Winkel was bijna helemaal leeg Heb mee gehad 2 broden (2,50 ps) 2 zakken bolletjes (2 ps) Zakje krentenbollen (2) 4 kokos makronen (3) Iets minder dan wat het pakket waard hoort te zijn
Hier zo net weer een box van bakkerij t stoepje. Deze week zit erin: 6x kaas stengel 5x gevulde koeken 1x hele peperkoek 1x zak witte bolletjes 3x kaas broodje Ben wederom zeer tevreden met dit pakket!! Volgende week weer!
Je gewoon melden idd bij de balie Ik vis de hele tijd achter het net met de Makro box grrrr, heb wel een pasje en wil dan gelijk daar even eten
La place was erg lekker was ons avond eten Bakker over het algemeen tevreden. Zie wel eens betere pakketten.
Net m’n eerste doos opgehaald: Sinaasappelkwark Droge worst Pittige kip salade Pak vla Hummus Zakje rouwkost Grote schaal zalmsalade Appel-sellerie salade *Dekamarkt*
Ik van de lekkere dingen bakker opgehaald. Half brood 4 grote luxe bollen 3 kaasstengels 2 volkoren croissants En een moorkop Ik zat zo te hopen op gebak dus was echt blij met de moorkop. Weet iemand of die kaasstengels morgen lekker zijn als je ze even in de oven doet?
Even beetje natsproeien met de plantenspuit en oppiepen in de oven. Heerlijk. Of een likje pesto erop smeren. Of wat olie. Of wat extra kaas. Of wat boter. Gut, wat een goeie ideeën van mij zeg
Ik kan m’n eigen topic dat ik heb geopend gister mbt MC Donalds ook niet meer inkijken zonder een beetje te kwijlen
Iemand ervaring met De Spar? Hier in de buurt zit een heel kleintje; weet niet of dat verschil maakt?