Vandaag voor het eerst een doos van de bakker. Ik moest toch in die woonplaats zijn dus kon het combineren, helaas doen de bakkers in onze stad zelden mee. heel witbrood 8 witte bolletjes 8 bruine bolletjes wit stokbrood donkerbruin brood 3 verschillende harde bolletjes Ideaal zo'n pakket, stokbrood hebben we tussen de middag gelijk op gemaakt (ophaaltijd was in de ochtend), de rest komt komende dagen wel op.
Haha @Mythique . Het was lekker, best veel, maar eigenlijk alleen maar croissants, witte bolletjes en harde broodjes... Heb dus ook mijn schoonzus haar gezin verblijd met een lunch. Klein beetje een dompertje
Ik had een onwijs groot pakket: 8 kleine appeltaartjes 2 plaatpizza’s 1 heel bruin brood 3 Kaiser broodjes 3 bruine pistolets 3 krentenbollen 4 hamkaasbroodjes
Weer 2 goede boxen van de bakker. Een tientje samen voor 8 halfjes brood, 8 bruine bolletjes, 4 worstenbroodjes, 4 eierkoeken, 2 donuts, 2 stokbroden, een aarbeienslof en 3 zoete broodjes.Jum! Bekijk bijlage 624408
Toch maar weer aangedurfd om 1 Jumbo pakket te halen. Er bleek wat mis te zijn gegaan dus ze hebben het pakket in de winkel bij elkaar gesprokkeld. Het is allemaal houdbaar tot en met morgen. Uit mijn hoofd: Karnemelk Melk IJsbergsla Karbonades Gekruid gehakt Roerbakgroente Wortels Magere yoghurt
De meest royale box so far! 2 appelflappen 2 gevulde koeken 2 met banketbakkersroom en aardbeien gevulde croissants 2 gebakjes 4 kaasuien stengels 1 stokbrood 1 wit brood 1 bruin brood 0.5 tijger bruin We komen kilo's aan!
Vandaag hadden we echt twee bizarre shoppers van de Makro. Ik had 2 pakketten gedaan en de koelkast die eerst bijna leeg was is nu gewoon vol. 3 kilo varkenshaas, kilo gehakt, kilo shoarma, 8 speklappen, Zo'n 6 liter zuivel (voor de helft yoghurt) Kilo kaasjes. 3 kilo salades. 300 g garnalen. paar 100 gram gemarineerde tomaten 2 ontbijtkoeken. 2 roggenbroden 2 bakboter/olie geitenboter 2 gezinsverpakkingen poffertjes. Enkele dingen houdbaar tot vandaag. Verder verdeeld over morgen en overmorgen.
Stomme vraag misschien. Net een box opgehaald. Was blij zaten in ieder geval 2 hele broden in alleen ze deden ze niet snijden vanwege tijdgebrek. Om 18 uur gaat de winkel dicht. Is dit bij andere ook? Ik moet nu zelf dan maar dikke plakken snijden? Anders kan er straks nog een hoop weggegooid worden. Lijkt me niet de bedoeling.
Nee, hier altijd gesneden brood. Beetje raar, zeggen ze dat tegen andere klanten ook die geen box hebben maar gewoon zo brood komen kopen?
Nee normaal snijden ze het brood. Mijn vriend was het halen en de andere die ook voor een box kwamen daar werd het ook niet voor gesneden. Vond het ook raar.
Ik vind het heel raar, je bent gewoon een betalende klant. Als ze het gratis weg zouden geven, zou ik een ander verhaal vinden.
Nee indd. 2 van de 3 liter waarvan ik dacht dat het yoghurt was is creme fraiche Ik zou wel een feestje kunnen houden zo. Vandaag moet 1 kilo zalmsalade voor op toast op en ik blijk de enige hier te zijn die het lust.
Net een pakket bij de Deka opgehaald De meeste dingen zijn nog best een tijdje houdbaar (de smeerkaas en geraspte kaas zelfs nog een paar maanden...). Morgen verse tomatensoep voor de lunch, de sperziebonen kan ik wel voor het avondeten van morgen gebruiken en de rest komt ook wel van pas