Ik ben weer blij! 2,5 bruin brood 1 wit brood 1 stokbrood 3 kaasuien dingen 2 tompouce Gehaktstaaf-iets Panini Ham kaas croissant
En terecht! Daar zou ik ook een sik van krijgen als er dan zo iemand bij me aan de kassa stond. Je koopt de boxen om voedselverspilling tegen te gaan, dat ze het uberhaupt durft om dan nog eens eisen te gaan stellen. Ik had als verkoopster het gebakje en ander lekkers direct uit de tas gehaald en bij jou erin gestopt
Vandaag een bakkersbox gehaald. Zat nu veel meer in dan de vorige keer: 1 roombroodje 5 harde broodjes 3 broden (Fijn volkoren, zonnebloem, extra donker) 1 zak krentenbollen 3 van die bladerdeeg twisters met kaas en pitje 2 speciale harde broodjes, die ik niet kan omschrijven. Ik ben helemaal blij, vriezer zit weer vol.
Ik ben altijd te laat voor de bakkersboxen probeer het elke dag weer, maar zijn echt binnen enkele minuten weg
Dat is wel jammer. Hier staan ze van sommige bakkerijen best lang, dat maakt het veel makkelijker. Maar ik spreek hier dan ook nooit iemand die weet wat To Good To Go is.
Ik zit ook elke maandag stipt om 17.15 uur klaar, refreshen, refreshen. Da’s de enige manier om er een te krijgen.
Lidl gaat op proef ook meedoen! https://www.telegraaf.nl/financieel/814989060/biefstuk-voor-een-kwartje-bij-lidl-tegen-verspilling
Dankzij dit forum ontdekt wat Too Good To Go! Heb zonet eerste bestelling geplaatst, dus ben benieuwd! Is 1 portie voor 1 persoon of voor 2 personen?
Dat heb ik nog nooit gezien Heet hier gewoon een “box”. Een box houdt niet specifiek een aantal personen in, maar (ongeveer) de waarde van de inhoud, die je bij de prijs ziet staat.
Gister een pakket van Bakker Bart gehaald er zat in: 3 hele broden 5 kaasstengels 4 harde broodjes 5 gemixt harde broodjes Stokbrood Lekker pakket dus
Ik heb net bij de bakker een megapakket opgehaald. Was gewoon 1 box maar ik was de laatste en er was nog veel over - 1 heel maisbrood - 3 verschillende stokbroden (1 met olijf) -4 harde broodjes - 3 Meergranen croissants - 3 kaasbroodjes - 1 koffiebroodje - zakje kleine krentenbollen - zakje kleine zachte bolletjes - Foccacia Dus... wat kan ik hiervan invriezen. Ook de croissants, harde broodjes en platte stokbroden? Heb op zich wel een stoomoven dus opwarmen zou geen probleem moeten zijn.
Heeft er wel eens iemand iets bij een viskraam opgehaald? Er doet er hier nu eentje mee en ik ben benieuwd wat je er dan in had zitten. Misschien proberen we 'm wel een keertje.