Ok, bedankt! Misschien een verschil tussen België en Nederland? Zou wel gek zijn! Hier trouwens ook de waarde van de box.
Ja, ik las net ook een stuk hierover bij de NOS: https://nos.nl/artikel/2299470-strijd-tegen-voedselverspilling-een-leuke-competitie-tussen-supermarkten.html
Bedankt! Dat dacht ik zelf ook, maar had het dus nog nooit gedaan. Nu weer lekker veel lekker brood in de vriezer
Ja heerlijk hè! Zelfs de croissantjes zijn lekker uit de vriezer. Even 10 minuutjes in de oven en klaar
Inmiddels 7x een pakket bij bakkerij het stoepje gehaald. Vandaag eens 2 pakketten van de bakker Bart gehaald...... 4,99€ per box en in totaal hebben we dit mee gekregen: 1 half wit brood 2 half Waldkorn brood 1 heel bruin volkoren brood 1 pakje spelt crackers 2 witte Italiaanse bollen 5 Bartjes met zaden (pompoenpit en sesamzaad) 2 gevulde koeken 10 mini krentenbollen 5 kaiser broodjes (2 met maanzaad en 3 witte) 5 witte zachte bollen 1 bakje komkommer salade Echt weer super tevreden! Afgelopen maandag was het pakket van bakker Bart ook al zo fijn en uitgebreid! Daar gaan we zeker gebruik van blijven maken! Gemiddeld bestellen wij nu sinds een paar weken 1 a 2x in de week een too good to go box.
Is het misschien een idee om een lijst te maken op alfabet wat en waar is de moeite? Bijvoorbeeld waar ik heb gehaald is. Almere haven, bakker bart, vaak dezelfde pakketten niet bijzonder vooral brood(jes) Bussum, bakkerij kwakman huizerweg, leuk pakket met vanalles wat. Wie maakt hem langer.....
Wat een domper, ik had ook een tas besteld, maar wegens de bevalling van vorige week kon ik hem niet ophalen maar ging mijn man. Ik had scherm afdrukken gemaakt, geappt, krijgt hij niets mee. Ik ben er helemaal klaar mee, dit is de bakker waar ik wekelijks mijn brood haal.... dus 5 euro weg gegooid.
Maar ze moeten het toch weg swipen? Had je man niet de app kunnen installeren dat hij dan de voucher had?
Zonde! Maar de bon moet - zoals hierboven gezegd - inderdaad geswiped worden.... Een volgende keer zou hij ook de app kunnen downloaden. Mijn man en ik hebben ook het zelfde account op allebei onze telefoons
Weer een goed gevulde box gekregen! 2 hele broden, 2 halve broden, stokbrood, 6 zachte broodjes, 4 krentenbollen, 2 kaas croissants, 1 gewone croissant, 2 donuts, marsepein gebakje, chocoladecroissant, appelflap, 2 slagroomgebakjes. Zo tevreden voor 5 euro
Ik had ingelogd met mijn Facebook account, dus dat ging niet. Maar uiteindelijk is het toch gelukt, leermoment. Wegswipen kon ik ook doen, dus ik zag dat allemaal niet als probleem.
Vandaag ook een bakker bart box gehaald: 2 stokbroden 1 heel wit maanzaad brood 1 half wit brood 10 verschillende harde bollen 6 zachte witte puntjes 2 roombroodjes Zoon helemaal blij met witbrood, dat koop ik zelf nooit, maar dat lijkt hem zo lekker
Hebben jullie gezien dat er tegenwoordig een rating bij de boxen staat? Mijn favoriete box (plaatselijke bakker) heeft van meer dan 90% van de respondenten 4 sterren of meer gekregen. Dat verbaasd me helemaal niets, want ze zijn vaak binnen 2 minuten uitverkocht. De AH hier heeft van meer dan 75% 3 sterren of meer gekregen. Deze box staat dan ook vaak uren online voordat ze is uitverkocht, het zijn er wel meer, dat ook. Vanavond ga ik bij die AH 2 pakketten ophalen, ik ben benieuwd. Daarnaast vanochtend weer problemen bij de Jumbo (klaagmodus aan). Ik had drie stuks dagvers, wat een gezeik. De plaatselijke Jumbo heeft besloten dat je niets mag meenemen tot 10 euro aan andere boodschappen (had ik) en verder mag dan het totaal aan gratis niet meer dan 10 euro zijn (ja het was meer, vlees is nou eenmaal duur, iets van 11 euro voor 3 stuks). Verder mogen klanten dan niet de schappen langs lopen om wat te zoeken... Dat laatste is ook totaal niet nodig, hun voorraad beheer is niet op orde. Ik heb ze dus uitgelegd dat hun servicelijn toch echt een andere uitleg geeft. Dus heeft de kassamanager de supermarkt manager erbij gehaald en die zou het dan wel meegeven. Wat denken jullie, gaat ze met 3 stuks weg om te scannen, komt ze met 2 stuks terug. Prima dat zo'n supermarkt zich niet aan de regeltjes van de Jumbo wilt houden, maar wordt dan geen Jumbo. En als ze vinden dat mensen te veel gratis mee kunnen nemen, dan moeten ze zelf maar de moeite nemen om 's ochtends eventjes die spullen uit het schap te halen. En niet hun eigen regels verzinnen. Okay, en de klaagmodus gaat weer uit.
Gelijk even gekeken, maar waar zie je de sterren staan? Ben wel nieuwsgierig welke in onze buurt hoog scoren..
Hier staat er een (een le perron) tussen die van 98% 4 sterren of meer heeft gekregen, sowieso een aantal heel goede beoordelingen. Ik heb nog steeds geen box geprobeerd, want voel me toch bezwaard dat anderen die het harder nodig hebben hem dan mislopen. Stom, ik weet het, maar zo voelt het dus.
Maar als je je favoriete shampoo voor 1 + 1 in de aanbieding ziet in een op = op aanbieding, haal je die dan ook niet? Ik vind het tegen gaan van voedsel verspilling denk ik toch zwaarder wegen. Je kunt trouwens doneren aan de voedselbank via too good to go.
Ja, maar ze worden hier wel allemaal verkocht elke dag voor zover ik kan zien. Dus als ik hem dan koop, dan ga ik dus geen extra voedselverspilling tegen. De enige die niet zo snel gaat, is de box van de Jumbo, maar een supermarktbox zou ik sowieso niet snel kopen (te lastig met vlees enzo), de rest is volgens mij binnen korte tijd weg. De 1+1 aanbieding koop ik wel, maar die kunnen de mensen die het niet zo breed hebben dan ook gewoon kopen, de boxen zijn maar een beperkt aantal natuurlijk, dus dat is toch anders. Ik lees hier van mensen die anders niet snel bij de bakker iets lekkers zouden kunnen kopen en die gun ik het dan toch meer, wij doen dat wel gewoon als we er zin in hebben. Dus daarom. Als de boxen niet allemaal verkocht zouden worden, dan zou ik niet aarzelen, want dan gaat het wel om voedselverspilling, nu wordt deze sowieso al tegengegaan.
Jammer dat alles zo ver weg is. Het is steeds minstens een half uur rijden om bij een bakker oid iets op te halen.