Too Good To Go

Discussie in 'De lounge' gestart door NeverGiveUp2018, 11 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    We zij n gestopt met naar de bakker gaan toen ze een hele tijd geen maisbrood meer hadden...
    Uit luiheid halen we nu maisbrood bij de appie.

En ze zullen echt wel blijven in het dorp.. ze zijn erg bekend.
    Het is Tietema, van het programma de wereld rond met 80 jarigen. Zijn kinderen/kleinkinderen hebben nu de winkel.

2. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    - Het eerste wat me te binnen schoot: wentelteefjes.

- Zelf vissticks maken. (Wentel visfilet in een mix van bloem, peper, zout en een losgeklopt ei, en daarna in kruimels van geroosterd witbrood. Dan bakken. Veel lekkerder dan kant-en-klare vissticks.)

- Ouderwetse gehaktballen (met witbrood en melk).

- Zelf croutons maken voor door de salade. (Aantal sneetjes wit brood in blokjes van ca. 1 x 1 cm snijden, strooi er wat olijfolie, peper en zout overheen en laat de broodblokjes 25 minuten knapperig worden in de oven. Je kunt ze evt. ook bakken in een koekenpan.)

Akka vindt dit leuk.
  3. Emilie69

Emilie69 Niet meer actief

Akka vindt dit leuk.
  4. prjbt

prjbt Niet meer actief

Bekijk bijlage 631814

Eerste keer dat ik mee doe. Frietjes erbij en we hebben een heerlijke maaltijd met toetje

bloemetje1 en Rosy90 vinden dit leuk.
  5. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

Jammer dat dit bijna nergens hier in de buurt is. Ik moet steeds minstens 20min rijden.

6. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.616
    8.359
    113
    Vrouw
    Dan is het 't niet waard. Maar misschien dan je kan kijken of er wat is als je bijv bij iemand op bezoek gaat of een uitje doet. Dan zou ik wel iets als de bakker doen. Anders moet je zoveel koel houden op de weg terug.

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Hier vandaag een luxe probleem...
    Kopen elk weekend een bakker box, meestal hebben we dan 4 broden, genoeg voor de hele week.
    Wat kregen we vandaag: 2 taarten, 2 donuts, 2 zakken eierkoeken, zak broodjes en wat harde broodjes...
    ;)

Gewooniemand en Cindy1977 vinden dit leuk.
  8. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Zojuist heb ik mijn eerste pakket besteld bij AH.
    Alleen zie ik nu dit topic en dat er best vaak veel vlees bij zit. Hopelijk valt het mee want dat eten we niet. Niet over nagedacht eigenlijk...

En als ik dit topic zo vlug eens doorkijk kan ik de bakker beter eens uitproberen binnenkort?

9. Vlindertjeh

Vlindertjeh Bekend lid

18 mei 2014
    545
    67
    28
    Vrouw
    Het zuiden
    Na een tijdje, na een voor ons tegenvallend pakket van de makro, het aangedurfd bij een supermarkt.. mooi pakketje.
    Nog even de winkel ingelopen voor wat groente en vegetarische vleesvervangers.. voor een leuke cent dit weekend eten.
    Normaal koop ik geen vleesvervangers, maar door het to good too goo concept toch meer gaan nadenken en ben ik er nieuwschierig naar geworden.

Schoonouders en buren ook blij gemaakt omdat we toch te veel producten hadden en niet alles opgaat (omdat ik de enige ben die hier bijna alles lust)

Bijgevoegde bestanden:

10. Evanesco

Daar ben ik ook bang voor. Daarom bestel ik bij voorbaat al niet.

Ik wil niet meewerken aan de vleesconsumptie, maar ook niet aan de verspilling er van.

Kun je het wel weggeven?

11. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Ja ik kan het wel weggeven hoor, maar moet wel op de centen letten. Als ik voor 5 euro straks 2 boodschapjes over houd is het niet te doen voor ons.
    Maargoed, eerst maar eens zien.

Evanesco vindt dit leuk.
  12. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.035
    2.897
    113
    't Gezellige Brabant
    De AH hier een dorp verder biedt nu sinds een paar dagen ook vega pakketten aan. Maar bij jou zit geloof ik weinig in de buurt toch?

DeeLighT vindt dit leuk.
  13. Evanesco

Voor de AH moet ik wel een half uurtje rijden.
    Maar zou het kunnen doen bij de ah in de buurt van mijn werk.

14. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.616
    8.359
    113
    Vrouw
    Bij de bakker kan ook vlees zitten. Frikadel dingen etc. Maar wel veel minder vaak. We hebben al best wat paketten bij de bakker gehaald. En er was er maar 1 die voor de helft uit vlees bestond.

DeeLighT vindt dit leuk.
  15. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Ja broodjes met vlees erin eet mijn man wel op. Dat is niet zo erg. Ik hoef het dan niet te bakken enzo

Zonnestralen vindt dit leuk.
  16. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Nou het viel alles mee! Er zat in:
    Bamigroenten
    Nasi/bamivlees stukjes
    2x zakje rauwkost
    Kwark met framboossmaak
    Fles mango ananassap van appelsientje
    Rivolo tomaatjes

Het vlees zijn stukjes dus kan ik zo klaarmaken voor mijn man.
    Nasi of bami stond toch al op de planning dus prima pakket voor het bedrag.

Evanesco vindt dit leuk.
  17. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    #1718 Eppo82, 4 nov 2019
    Laatst bewerkt: 4 nov 2019
    Ik geef wat ik niet gebruik aan mijn ouders (mijn vader is ook helemaal fan van to good to go :))of zet het op een weggeefgroep, is het vaak zo weg. Zonde inderdaad om het alsnog in de vuilnisbak te gooien.

Maar ik moet zeggen dat ik de verrassing ook gewoon leuk vind (klein kind die een kadootje krijgt zeg maar) en mijn budget het toe laat om het vervolgens dan ook weg te geven als het niet is wat ik eet. Even los gezien van het geen eten verspil-idee achter tgtg.

18. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Nou, de eerste keer bij de bakker een box was een succes.
    2 verschillende witte broden.
    1 bruin brood
    3 bruine bolletjes
    4 appelflappen.

19. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.646
    5.683
    113
    Sinds tijden eweer wat opgehaald. Bij de vomar die is vrij nieuw en om de hoek. Het kwam niet op de 12.99 en er zat ook eten van gisteren bij. Niet zo tevreden dus qua service. De producten zijn wel prima. 4 stukjes vlees sowiso blij mee

Deel Deze Pagina