Ik mag straks onze eerste box ophalen, bij de bakker hier in het dorp. Is helaas de enige hier in de buurt die meedoet, ben heel benieuwd!
Heb er al een paar keer gebruik van gemaakt. Echt lekker en veel wat ik heb gekregen. Kende het eerst ook niet, maar via een vriendin kwam ik hierop.
Ik heb vanmiddag mijn box bij een bakker op gehaald. Heb gekregen: Hele appeltaart (12punten) Hele appelkruimeltaart (ook 12) Zakje met koekjes Zak bolletjes Een ontbijtkoek Halfje mais Taarten staan in de vriezer voor de verjaardag van de jongste. Koekjes zijn nog houdbaar tot na het weekend dus komen het weekend wel op Ontbijtkoek gaat morgen met mij mee. Bolletjes mijn vriend vind dat lekker dus geef ik mee aan hem Halfje mais gaat naar een mama van school die door omstandigheden bij de voedselbank loopt.
Vandaag bij de bakker: 6 krentenbollen, een half krentenbrood, 2 appelflappen, 1 aardbeitaartje, 1 roombroodje en een gesneden volkoren brood met allemaal zaden en pitten. Half krentenbrood zit in de diepvries, de appelflappen zijn al op (3 eigen kinderen en een vriendje). Krentenbollen komen morgen wel op en het brood ook. De taartjes zijn als toetje. Bij een andere bakker alleen een appeltaart, daar zijn ze om beroemd, dus niet schokkend, maar minder handig. Was wel al bevroren, dus gelijk de diepvries in. Kan man dit weekend meenemen naar zijn ouders.
Ik heb net een box bij de bakker gehaald vond het wel tegen vallen of ligt het aan mij? €3.99 1 bruin brood 6 zachte bruine broodjes 2 gebakjes
Die valt idd best tegen. Ik weet niet wat de waarde van de box bij die bakker moet zijn. Maar ik denk dat je in dit geval contact op kan nemen met TGTG. Volgens mij kan je dan een keer gratis een box bestellen ofzo, als hun ook vinden dat dit niet klopt Bij onze bakker ligt de waarde dacht ik rond de 10 euro. En daar komen ze altijd wel goed in de buurt.
Dat is het zeker. Ik zou even contact opnemen met TGTG. Wat ik gelezen heb van andere hier, is dat ze dit heel goed oppakken
Ja dat klopt wel weer, wij eten alleen maar weinig varkensvlees, maar dat ligt ook in de vriezer en geef ik wel aan mn ouders binnenkort. Maar met die kip en soepballetjes wel blij en de hamburgers liggen nu in de pan.
Hier vandaag ook weer eens 1 opgehaald, doen maar weinig mee hier in de buurt dus kans is erg klein om er 1 te scoren. Bij de broodjeszaak 1 erg grote belegde speciale bol met kipfilet erop en dan geen plakjes maar echt het idee van pulled porked alleen dan met kip, 5 harde broodjes allerlei verschillende soorten 3 smoothies, Ik heb dus geen klagen. Ik hoop toch stiekem elke keer weer op een stukje brownie ofzo maar het blijft gezond. Vanvaond dus heerlijk broodje kip gegeten als avond eten met smoothie erbij, smaakte heerlijk.
Net m'n box bij de bakker opgehaald: - heel bruin brood - slagroomschnitte - 4 croissantjes - saucijzenbroodje Ben tevreden voor een eerste keer
Vandaag mijn 1e box opgehaald. Bij de Jumbo. Viel niet tegen! En eindelijk die van de bakker kunnen bestellen, koste even een paar 100x in de app kijken in 10 minuten, maar t is gelukt, haha
Vandaag een box bij de shell opgehaald, daar vroeg net iemand naar. Mijn man moet vannacht vertrekken voor een lange autoreis en dan neemt hij altijd zo’n pakket mee. Er zit een belegde luxe bol in, een croissant een flesje water en twee mueslierepen.. we hebben wel eens een betere box bij de shell gehad. Maar nog altijd voordeliger dan zelf kopen (en hij lust toch alles)