Ervaringen Wasstrips

Discussie in 'De lounge' gestart door Eenkadootje, 17 mrt 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eenkadootje

    Eenkadootje Fanatiek lid

    5 mrt 2013
    4.535
    2.340
    113
    Ik zag een reclame voorbij komen van Wasstrips, beter voor het milieu en ze gaven aan goedkoper te zijn dan Ariël. Oké, misschien is het tijd om over te stappen.
    Maar ja naar welke dan?
    Want uiteraard kijk ik welke andere aanbieders van Wasstrips zijn er nog meer?

    - ik hou ervan de schone was, die lekker ruikt
    - witte was ook wit blijft
    - zwarte was zoveel mogelijk zwart blijft.
    - en graag betaalbaar.

    Ik kan me niet voorstellen dat het met 1 soort wasstrip kan.
    Maar wie weet, hebben jullie die ervaringen wel. Ik ben benieuwd.
     
  2. mamabri

    mamabri Fanatiek lid

    15 aug 2021
    1.432
    1.815
    113
    Vrouw
    Ik had er nog niet van gehoord, maar ze zijn er dus ook speciaal voor baby was en zwarte en witte was.
    Dus niet 1 soort strip
     
    Eenkadootje vindt dit leuk.
  3. Eenkadootje

    Eenkadootje Fanatiek lid

    5 mrt 2013
    4.535
    2.340
    113
    Ik zag de reclame van mother’s earth voorbij komen op Instagram. En reclame op insta, daar heb ik meestal mijn twijfels over.
     
  4. ClaireDeLune

    ClaireDeLune Bekend lid

    12 okt 2021
    963
    1.690
    93
    Nederland
    Ik vond het niks. Was werd niet schoon en ik vond het ook niet lekker ruiken. Weekje geprobeerd en daarna weggegooid.
     
    mamameer, Chillin en Eenkadootje vinden dit leuk.
  5. femkes

    femkes VIP lid

    24 jul 2007
    9.062
    10.329
    113
    Ik heb nu van Brauzz en laatst via Foodello 2 pakjes van Boen. Ik vind het prima werken. Boen ruikt sterker, Brauzz milder. Ik vind het voldoende, het ruikt allebei fris, maar ik vind het niet zo nodig dat je helemaal naar wasmiddel ruikt.
    Ik gebruikte voorheen witte reus, voor alles hetzelfde. En ik gebruik dus nu ook voor alles hetzelfde.
     
    Eenkadootje vindt dit leuk.
  6. Featherr

    Featherr Fanatiek lid

    20 jun 2016
    3.113
    2.537
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij hebben cosmeau. Maar inderdaad geen all in 1. We hebben verschil geurtjes. En dan heb je ook geurparels voor betere geur. Wij gebruiken ze heel graag. Doen een halve strip per was en is goed schoon. En ruikt lekker.

    Ze hebben ook voor witte was en zwarte was!
     
    Eenkadootje vindt dit leuk.
  7. Ukkie1

    Ukkie1 Fanatiek lid

    30 jun 2015
    4.687
    2.135
    113
    Ja, wij hebben de wasstrips van cosmeau gehad. Werkte prima alleen ben ik er blijkbaar allergisch voor:| dus jammer. Maar qua gebruik en resultaat vond ik t ideaal.
     
    Eenkadootje vindt dit leuk.
  8. Chillin

    Chillin VIP lid

    22 mrt 2007
    64.829
    814
    113
    Bassist
    Brabantse Wal
    Hier dezelfde ervaring; strips geprobeerd van Happy Soap maar viel erg tegen dus mee gestopt.
     
    Eenkadootje vindt dit leuk.
  9. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.591
    3.483
    113
    Hier Cosmeau, maar ik wissel het af met ander wasmiddel. Het wordt wel schoon en het ruikt subtiel fris.
     
  10. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.130
    15.199
    113
    Ik vind ze alleen handig voor op vakantie. Veel wasjes, geen zware wasmiddelfles die kan gaan lekken...
    Maar ik vind de geur wel echt tegenvallen, die is zo goed als niks na het wassen dus thuis gebruik ik ze niet.
     
  11. femkes

    femkes VIP lid

    24 jul 2007
    9.062
    10.329
    113
    Ben jij voor meer wasmiddel allergisch? Ik reageer tot nu toe alleen op Ariel (en daar reageer ik heel sterk op), dus durf meestal wel wat te proberen, maar als jij op Cosmeau reageert, dan word ik wat huiverig.
     
  12. citroenrasp

    citroenrasp VIP lid

    12 mrt 2017
    14.205
    18.952
    113
    Goedkoper dan Ariël zegt m.i niet zoveel, dat is natuurlijk ook wel één van de duurste merken. En w.b de milieuclaims die bedrijven maken: daar ben ik vaak sceptisch over vanwege greenwashing. Maar het zou natuurlijk zomaar kunnen.
    Heb er zelf geen ervaring mee.
     
  13. Ukkie1

    Ukkie1 Fanatiek lid

    30 jun 2015
    4.687
    2.135
    113
    Nog nooit gehad. Heb wel astma en last van pollen, kreeg hier tranende branderige ogen van en snotterig. Later nog een x geprobeerd om te kijken of t geen toeval was maar direct terug last.
     
    femkes vindt dit leuk.
  14. evaleana

    evaleana Fanatiek lid

    2 nov 2021
    4.009
    5.150
    113
    Ik heb die van Brauzz en Robijn, allebei prima. Robijn is regelmatig in de aanbieding. Geen sterke geur, maar daar hou ik ook niet van, dus dat is juist een voordeel bij mij. En was wordt ook prima schoon.
     
  15. mamameer

    mamameer VIP lid

    21 jan 2014
    7.594
    3.976
    113
    wij hadden ze van brauz maar vond het ook niets. Rook eigenlijk nergens naar en vond het ook niet schoon wassen.

    We kopen nu groot verpakkingen van ecover, dat vind ik wel beter schoonwassen en de wasverzachter ruikt ook lekker, niet te zwaar maar wel fris.
     
  16. bababoe

    bababoe Fanatiek lid

    11 mrt 2011
    1.639
    592
    113
    Ik heb nav dit topic een sample pakketje besteld van Cosmeau. Ik vind de strips van Robijn echt fijn, had die toen gratis via appie, maar vind ze echt veel te duur (zelfs voor de helft van de prijs). Ben heel benieuwd naar deze!
     
    femkes vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina