Dat doe ik en dan staat er nergens het totaal aantal. Wel een overzicht van alle bestellingen die ik dan zelf kan tellen.
O, wat raar! Misschien de app updaten? Ik zag het vandaag ook pas voor het eerst staan. Het zou bij “meer” meteen bovenaan moeten staan:
Vandaag broodbox van de plus. We hebben een grotere vriezer nodig Er zaten 8.5 broden in wit, bruin, mais, laag in koolhydraten.
Vandaag ook een Lidl box. 12 appels, 2 sinaasappels, aangebroken bak perzik, 1 avocado, 1 komkommer, 1 courgette, 2 rode uien, zakje sla, krop sla en een heel groot stuk gember. Ik hoopte op wat fruit nou dat was gelukt! heerlijk pakket. Iemand nog suggesties voor de gember? We lusten het niet in de thee. Normaal hebben we een piep klein stukje in de diepvries en gebruiken we het als we rode "Chinese" saus maken.
Mijn man kookt veel India’s en daar gaat veel gember door. wij hadden gister een “ochtendbox “ van de bakker. Voor €4 hadden we 9 halve broden. 1 wit, rest volkoren en meergranen
Ik had de vorige keer een zak smeltchocolade in mn magic box. Nu moet ik iets bakken voor mn oudste dochter om mee te nemen naar school.. ik dacht als ik nou chocoladecake bak en daar die smeltchoco doorheen gooi.. zou dat kunnen, is het daar wel voor bedoeld?