Coop 4,99 Lidl 2,99 (die tijdschriften zaten er ook bij haha) en Lidl in de bakken in de winkel) Wat ik er mee ga maken deze week: - Aardappelschijfjes, boomstammetje en sla en tomaten - Gebakken zalm, gekonfijte koolrabi en aardappelpuree - Pasta pesto salade met zelfgemaakte pesto, mozzarella en tomaten - Gevulde aubergine met paddenstoelen en vega vlees - witlof met ham, kaas en lente ui plus aardappeltjes
Vorige week werd mijn pakket bij de Belgische bakker helaas geannuleerd. Mooi.....er was dus geen verspilling. Maar ik kon alsnog naar de bakker want had bewust bij het boodschappen doen geen brood meegenomen. Deze week in de herkansing....whoeps!! 2 pakketten waren samen 3 hele broden en 6 halve broden. Een hele abrikozen kruimel vlaai. Een zak met 12 diverse harde broodjes. Zak met 2 grote ciabatta broodjes en 3 choco croissants, een stokbrood en een verse wrap met kip en groenten (waarde alleen al 5,-) Dus de vriezer zit vol, de buurvrouw, mijn zus en ouders blij gemaakt
Ik kan straks een broodbox gaan halen bij Flink. Ik heb daar 1x een magicpakket gehaald, dat was erg groot. Dus ben wel benieuwd.
Ik heb gisteren een box van de Drie Graefjes gescoord Niet zo goed te zien, maar 3 puntjes taart en een cupcake
Het was 4 halfjes brood, een zak krentenbollen, 2 kaas croissants, 2 appelflappen en 2 donuts van Dunkin. Prima box dus!
Hier ook weer een fijne box van het stoepje, 4 chocoladebroodjes, 2 croissants, 2 jambroodjes, een zakje krentenbollen, 2 hele broden en 2 halve, een zak koekjes en een zak bruine bolletjes
Ik kijk wel eens voor een dunkin box. In ons geval op te halen in Rosada. Nu waren we daar vanmorgen even, staat die complete vitrine daar pal in de zon. Nu snap ik wél dat ze zowel ochtend als avondboxen hebben. Met dit weer is dat toch geen doen?!
Ja 1 box! Veel he! Zei ik ook tegen die vrouw, wat een mooie box. Kreeg ik er nog een halfje brood bij
Nou daar zeggen we dan geen nee tegen Super box! Toch maar eens kijken of ze op fietsafstand wat hebben zitten hier in de buurt.
Toch bijzonder. Ik heb 2 accounts. Maar het lukt eigenlijk al een tijdje niet meer om een Lidl box te bemachtigen. Dochter heeft nu ook een account. Haar lukt het bijna elke keer wel.
Het lijkt bij jou altijd wel nieuw spul van de Lidl.. Niet iets wat bijna niet meer te verkopen is.. Ziet er allemaal heel vers uit Hier is het vaak echt al vergaande glorie
Vanmorgen 2 zakjes verspil je niet zakjes meegenomen. Dat was al een hele tijd geleden. Fiets er af en toe langs en meestal hebben ze niks. Zakje 1: 2 mango's en Cherry tomaten. Zakje 2: 1.5 kilo grote mandarijnen en een bakje snack tomaten. Zoontje zal vanavond blij zijn met de mango in zijn kwark