Coop en Lidl Heb vandaag ook brood van gisteren en verspil me niet zakje bij de AH gehaald. Twee broden voor 1 euro en in het verspil me niet zakje zaten bananan, 2 uien en wat sinaasappels.
Van de week bij AH zag ik zo tegen 17.00 de verspil me niet zakjes nog liggen (die zijn normaal voor 11-en wel weg). Zaten er alleen een paar losse aardappels in. Ik denk niet dat ze nog verkocht zijn. Zonde, al hadden ze er nu net een appel en sinaasappel bij gestopt ofzo om het wat aantrekkelijker te maken.
Een foto ben ik vergeten, maar ik had vandaag het volgende in de Lidl box; Honing meloen 2 kilo zakjes aardappelen Rode kool 2 baby andijvies (denk ik?) 3 puntpaprika's Sugar snaps Wat losse druiven 2 aubergines (van die paars/wittige) Bakje champignons Bak bio wortelen
Zou best kunnen . We vonden ze er in ieder geval niet zo lekker uit zien. Ook de kippen eten ze niet op, dus straks maar in de bio bak
Voor het eerst in lange tijd weer een Lidl box gescoord. Heel tevreden, alleen de blauwe bessen moeten weg helaas. Vanavond nog een magic box bij de bakker ophalen.. Bekijk bijlage 728397
Ja beschimmeld inderdaad. Snap niet dat ze ze er nog bij hebben gedaan, want ze stonken ook echt.. Maar kan altijd een keer gebeuren natuurlijk.
Dat is wel heel erg. Dat kun je zien en ruiken. Wij hadden schnitzels die in theorie nog goed zou moeten zijn maar dat waren ze absoluut niet. Maar dan heb ik zo iets van dat kun je niet zien dus verder niks mee gedaan. Ik zou het wel in de beschrijving zetten in jou geval
Hier na een aantal weken weer een broodbox bemachtigd. Voor 5 euro bij de bakker 6 bruine broden 1 halfje wit Zak krentenbollen Vanmiddag nog een lidl box ophalen
Ik heb twee boxen gescoord: van Bakker Bart en van een lokale lunchroom/koffietentje. Die laatste biedt bijna nooit een box aan, nu dus wel én de ophaaltijden sloten ook zo mooi op elkaar aan, het had zo moeten zijn Man is het nu ophalen. Ben benieuwd! Hoop op brood van Bakker Bart, de vriezer is aardig leeg. En fingers crossed voor lekkere taartjes in de andere box
Vandaag de eerste keer een pakket gekocht, mag het binnen een uurtje afhalen. Heel benieuwd! Bij de plaatselijke Carrefour. Was wel niet zo veel in de buurt zag ik in de app, hopelijk in de toekomst meer.
Nog een box van een bakkerij gehaald. 5 x een half brood. Allemaal verschillende soorten. 3x kaascroissant. 1x slagroom schnitt. Heerlijk!
Dit zat er in, vooral dingen van de traiteur. Ideaal als man de late dienst heeft en eten mee moet. Als ik alles optel is het ongeveer met een waarde van 40 euro, en daarvoor 3.99 betaald. Goeie deal
Weet iemand waar je de broodbox van de plus in de winkel moet ophalen? Moet dat bij de info balie of bij de brood afdeling?
Gisteren weer 2 heerlijke pakketten gehaald bij de favoriete Belgische bakker. Het brood uit de vriezer was op 1 stokbrood, 3 hele broden, 15 harde broodjes div soorten, 4 gebakjes en een hele slagroomtaart komt goed uit dat we dit weekend een verjaardag hebben.