Netjes! Ik vind het verschil tussen verschillende filialen ook wel groot. Laatst bij dezelfde bakker geweest waar we normaal gaan maar dan op een andere locatie. Eens en nooit weer. Personeel was heel vriendelijk en alles daar niet van, maar de box zelf viel behoorlijk tegen. 2x een halfje bruin, klein kaas/uienbrood, 6 krentenbollen en 4 witte bolletjes. We hebben voor vandaag dus weer bij onze gewoonlijke locatie gereserveerd want bovenstaande was in no time op natuurlijk
T stoepje 3 hele broden Zak harde broodjes 2 croissantjes Stokbrood Het wisselt hier heel erg. Vorige keer veel zoet, weinig brood. En de keer daarvoor 50/50. Nu alleen brood. Dochter had gehoopt op wat lekkers. Ik zei het is niet aldoor feest. Ik ben er blij mee. Zeker voor 2 weken brood in huis. :-D
We hebben voor morgen een magic box van de plus staan en zo juist kwam bakkerij bart online. Normaal altijd rond 19.15 Dus diepvries en koelkast voor het weekend weer gevuld
Oh da's balen Ik had voor vandaag een Magic box van de plus gescoord en ik was hem ook bijna vergeten. Ik was gelukkig wel ruim op tijd. En nu? Krijg je dan je geld terug of is het gewoon echt pech?
Broodbox bakkerij Bart. 3 lekkere broden. 8 kleine harde broodjes. 1 kaasstengel. Stiekem nog hoop op wat lekkers. Wat zullen ze doen met het overgebleven gebak? Er lagen nu nog kleine punten in de vitrine, de winkel was nog 20 min open. Neem aan dat ze dat niet bewaren tot maandag.
Lekker een stamppotje van maken! Postelein kan er rauw doorheen. Een sjalotje bakken om er doorheen te doen en wat kleine blokjes kaas erdoor. Heerlijk! Stamppotje kun je gewoon op smaak brengen met peper, zout en nootmuskaat of een beetje mosterd.
Haha ik ook niet. Vandaag de eerste keer dat ik er van gehoord had laat staan dat ik weet wat ik er mee moet Nu 1 recept dus ik denk dat het die gaat worden
Jaren terug heb ik een tijdje bij bakker Bart gewerkt. Het gebak en het merendeel hartige snacks ging met personeel mee naar huis. Maar je verbaasd je ook erover hoe veel producten ze laten liggen tot maandag.
Daar was ik al bang voor. Wel jammer dat ze niet ook wat in de box doen. Voor de zekerheid nemen we maar geen boxen meer op maandag Laatst hadden we 3 donuts en die waren gort droog en smaakte naar karton Weten we nu ook waarom
Roerbakken met heel veel knoflook en over biefstuk doen. Ik doe er ook nog wat gorgonzola door maar daar moet je van houden.
Hier een beetje teleurgesteld in de Lidl box. 3 prei 1.5 broccoli 2 komkommers 1 venkel Basilicum plantje Bakje tijm Helaas helemaal geen fruit. En de van die vage groente waar je net niks mee kan, ze waren ook al te ver heen om nog een paar dagen te kunnen bewaren. Vanavond dus maar een pan prei - broccoli soep gemaakt. Venkel, geen idee wat ik er mee moet. Vind anijssmaak wel lekker, maar niet door een maaltijd