Op een zelfgemaakte pizza met creme fraiche IPV tomatensaus, peer, blauwe kaas en wat walnoten. De venkel heel dun snijden is het lekkerste!
Hier ook venkel erin en lus het ook niet door de maaltijd maar dit was echt lekker doordat spek (ik had gewoon ontbijtspek) overheerst was de venkel prima. https://www.boodschappen.nl/recept/gnocchi-met-broccoli-venkel-en-pancetta/
Zojuist mijn eerste box gekocht. Wat een teleurstelling als ik al het bovenstaande zie. Het stond er ook open en bloot bij de kassa dus iedereen kon er ook wat uithalen met 35% korting 2 tartaartjes 2 steaks Gehakt Bio yoghurt Pak chocolade vla Filet american
Vakantie beginnen met een box van de Drie Graefjes Ligt een beetje verstopt, maar 6 verschillende puntjes taart in verschillende formaten.
Haha! Ik snap je. Is alleen met toogoodtogo, dan proppen ze het er indd vrolijk in Als je het normaal koopt, doen ze het meestal per punt in een (kleiner) doosje en zakje.
Vorige week hebben we Dunkin donuts eens geprobeerd (2 boxen). Ze zijn dus idd prima in te vriezen. Met doosje en al zo de vriezer in. Dus vanavond weer een rondje
Ja ik vind het echt zonde. Precies stukken cake met wat kleur. Terwijl het wss super lekker gebak os.
Lidl box Pink lady appels (8), spinazie, broccoli, witlof, bleekselderij, tomaatjes, aardappels en 2 prei. Iemand nog tips voor spinazie en voor bleekselderij? Laatst de spinazie roerbakken met knoflook maar dat was niet ons ding.
Spinazie salade is heerlijk. Met feta, aardbeien, pijnboompitten en balsamico-creme. bleekselderij gebruik ik samen met wortel als basis voor pastasaus. Of ik eet het als rauwkost lekker met heksenkaas of humus.
3 grote volkoren broden en 5 volkoren hardd broodjes. Prima pak. De co is nogal vaak eens zoet maar dat hadden we niet echt nodig.
Spinazie roerbakken met een beetje boursin (of kruidenkaas), zalm bakken, tagliatelle of pasta. Pasta op een bord doen, bedje van spinazie erover en zalm er bovenop.