Spinazie kan je ook door je pannenkoekenbeslag doen (gewoon alle ingrediënten in de blender). De pannenkoeken krijgen een leuk groen kleurtje, maar smaken niet heel heftig naar spinazie. Ik doe dit altijd als ik nog een klein beetje spinazie over heb wat niet helemaal meer lekker vers is.
Wij doen dit eigenlijk altijd met pannenkoeken. Wel vaak diepvries want dan is het al fijn gemalen. Zo hebben we toch wat groente in de pannenkoeken maar wel lekker. Doen we vaak met kaas
Bakker geprobeerd in Doetinchem omdat we daar moesten zijn. Super blij mee! wat een pakket en wat een vriendelijke vrouw die er werkte. Wat gedeeld met mijn ouders.
Om de kinderen te verwennen vanmiddag een box gehaald bij de plaatselijke donut winkel. 6 dikke donuts en bovenop een grote versierde wafel. Had nog nooit iets gehaald daar en ben blij verrast. Kosten €4,99.
Wat een leuk pakket. Ik lust geen donuts maar zo een wafelke wel hoor. Hier moeten ze het stellen met een donut uit de lidl diepvries afdeling
Ik moet op mijn handen gaan zitten om niet in de verleiding te komen even te kijken of er een dunkin box is. Wat ziet deze er goed uit zeg!
Inderdaad geen Dunkin. Gewoon een dame uit het dorp die van haar hobby haar beroep heeft gemaakt en een winkeltje heeft geopend.
Jemig wat een dingen!! Daar moet je echt even voor gaan zitten Die donuts bakt ze in de winkel? Zien er goed uit!
Iemand weleens een box van de febo geprobeerd? Mij niet helemaal duidelijk wat ik daar nou van kan verwachten..
Wat ontzettend leuk! Fijn dat ze ook mee dien met too good to go. Wel benieuwd wat je normaal moet betalen per stuk.
Zeker leuk dat ze meedoet. Hier in het dorp doet de lokale bier en wijnwinkel bijvoorbeeld ook mee. Erg leuk dat de kleine zelfstandigen tgtg-en. De donuts zijn €2,50 per stuk en de wafel €3,-. ( heb het even opgezocht op haar site omdat ik ook wel benieuwd was)
Dat soort winkels zijn ook erg leuk! Die prijzen vallen mij mee. Via tgtg heel goedkoop. Leuk om zo te testen