Dit waren 2 bakkerboxen, niet bijzonder, wel prima en geen gebak helaaaas. Dunkin donuts ging niet door, die vervroegde zijn ophaaltijd naar 15.45-16.00, om 10 minuten voor 4 Starbucks daarom geannuleerd, die bleef op 20.30 staan en ik wilde het combineren, moet er een stukje voor rijden. Morgen iig weer donuts proberen en hopelijk lukt ook starbucks nog een keer.
Zeg niet zomaar vlaai tegen aardbei biscuit . Ik had een foto moeten nemen na 20 seconden. De 4 jarige wou het persé
Hun spiesjes biscuit zijn allemaal 4,5 of 5 euro. Daarom ideaal om via TGTG maar anders pas ik daar toch voor ze.
Eindelijk weer gelukt om een box (nou ja, gelijk 2 tegelijk) om een magic box bij de lokale bakker te krijgen! Morgen om 3 uur ophalen
Vanmiddag ga ik mijn eerste box bij de bakker halen. Ik ben zo benieuwd! Die boxen zijn elke keer binnen de minuut uitverkocht. Ik wilde ook de groente en fruit box van de Lidl maar die kwam bij mij niet eens online en toen was hij al uitverkocht, zeer gewild dus. Ik zal eens kijken of het vandaag wel lukt.
Ik een aantal overrijpe limoenen en nog een citroen liggen. Deels van too good to go en de AH verspil me niet zakjes en deels van eerder nog. Hier net limonadesiroop van gemaakt via dit recept https://www.cookiesandcarrotsticks.com/recipes/citroen-limoen-siroop/?cookie-state-change=1645275182173 Ben benieuwd.
Ahh slim! Je kan ze ook in schijfjes invriezen en dan van de zomer in een glas water doen. Smaak maker en ijsklontje in 1!
Ik had net een pakket bij een dure bakker. We zaten ons er helemaal op te verheugen. Pakken we hem uit: een klein volkoren broodje, suikerbrood, iets van een grote rozijnenbol, 4 harde bolletjes, 4 muesli bollen en een heel groot stuk roggebrood. Dikke prima natuurlijk, maar we hadden stiekem zo op lekkere gebakjes of koekjes gehoopt
Ik ben hier nog steeds jaloers op Ons pakket van een goede bakker! Erg blij mee. Het brood gaat in de vriezer en de broodjes eten we morgen op. Van het stokbrood ga ik denk ik wentelteefjes maken en de kaaststengels hebben we vanmiddag al opgegeten Ik twijfel om een Magic box van de Jumbo te bestellen voor morgen. Iemand daar ervaring mee? Zijn het goede pakketten?
Vandaag weer een box bij de bakker opgehaald. 3 hele broden 3 halve broden En een ham kaas croissantje