Vandaag een hema box: Een halve bavaroisvlaai Een tompoucedonut 4 harde broodjes Bakje filet ameticain 40 poffertjes Kinderen waren tevreden
Heel bijzondere box van de boulangerie/patisserie! Een pasta maaltijd, 2 eclairs, 1 brownie en een rond brood. Leuke avond maaltijd
Maar dus geen ontbijt voor deze week haha dus morgenvroeg bij edeka een soort broodbox ophalen. Hier noemen ze het backwaren box we zitten op de grens van Frankrijk en Duitsland. Dus vandaag Frankrijk morgen Duitsland
Hij was weer goed 1 stuk abrikozenvlaai, 3 koffiekoeken, 3 koeken chocolade en kokos met slagroom ertussen, 1 aardbei bavarois gebakje, 1 abrikozenflap hihi was mijn zoontje al aan begonnen, een hele mokka progress taart..die staat al bij mijn ouders en 2,5 div bruin brood en 3 ham/kaas croissantjes Heerlijk! Brood gedeelte in de vriezer. Morgen bezoek dus komt goed uit.
Ik heb 2 picnic boxen opgehaald, vandaag had ik geluk bij een ongeluk. De broodbox stond niet klaar, dus ik kreeg ook nog een magic box mee: 1x broodbox a 2,99: - 1 brood - zak Waldkorn broodjes - Libanees brood (kan je wraps van maken) - kleine Turkse broodjes - 1 zak witte bollen met maanzaad - 1 kaas uien stokbrood (vers) 1x magic box (normaal 4,99) - stuk oude kaas ruim 500 gram (echt lekkere kaas, geen plastic zooi) - gemarineerde kipfilet blokjes - kippenpoot gekruid - biologische sucade lappen - zakje sla - pizza margaretha de luxe - Pulled pork spread - vleeswaren - 2 hamburgers Alles nog prima houdbaar en anders gaat het de vriezer in. Ik ben er echt enorm blij mee! Was ik al geweest met de helft of een kwart van de producten. Nu nog wat ingrediënten bestellen bij picnic om er geschikte maaltijden van te maken. (Daar bestel ik sowieso de boodschappen )
Oh echt, het jeukt om ook weer een box te bestellen. Maar we hebben nog donuts van Dunkin in de vriezer, dus eerst die maar eens opmaken.
Net, voor het eerst sinds lange tijd, een magic box bij Starbucks opgehaald Vooral blij met de cheesecake
Delicous Donut Bar €4,99 Super blij mee, waren heerlijk sushi €4,99 Dikke prima, waren lekker Catering Content Wat een super goed idee, was een catering bedrijf die vooral maaltijden deed voor ouderen vermoed ik. Ik zag allemaal dozen met namen erop namelijk voor €4,99 kreeg je twee maaltijden (die andere eerst in de vriezer gedaan dus geen foto van gemaakt) huzarensalade luxe schotel en eentje met kip in mosterdsaus, krieltjes en groente.
Van de week een bakkers Magic box. 3 saucijzenbroodjes 3 meer granen croissants. 3 bladerdeeg amandel appelflapachtige dingen. Heel lekker. Was dus precies goed voor ons gezinnetje De Lidl box viel tegen. Betreft inhoud goed maar de volgende dag was het meeste al slap en verkleurd. Ik wacht nog maar even tot het koudere weer aanbreekt.. Magic box van de plus gelijk in de koelkast gestopt. Het was voornamelijk verschillende soorten vlees, toetje, groente. Heel goed pakket. Misschien nog maar weer eens 1 bestellen. Ik probeer ook al weken 1 te krijgen van de bakker op de markt. Was het vorige week eindelijk gelukt kreeg ik de volgende dag een afmelding. Fijn voor ze dat er geen verspilling was maar wel wat teleurgesteld.
Hier mag je bij de ene lidl kiezen, daar staan ze in het gangpad, fijn vind ik dat altijd. Daar ben ik om 13u als eerst om te kiezen. De andere lidl mag je vanaf 16u ophalen en dat staat nooit klaar en je mag niet kiezen.. maar als je meteen om 16u komt, komen ze er 10min later mee aanlopen en kan je wél kiezen Ik heb altijd van allebei een box, dan splits ik het uit voor mn ouders en voor onszelf. Ik vind t gewoon fijner als ik dan mag kiezen (en dus combineren).
Ik kan hier echt merken dat het minder is geworden door de stijgende prijzen. Ik bedoel het is het nog steeds waard maar toch. Lidl en Coop.
Dat is zeker handig!! Volgens mij zit hier over het zelfde in. Een keer aan de praat met iemand en toen hadden we gelijke dingen er in zitten. Meestal hebben we veel groente l, anders had ik wel iets meer fruit gekozen
Ik heb voor morgen een pakketje bij de Ah. Per 1 september gaan alle filialen via hun eigen app overblijvers verkopen zelfde concept maar dan van Ah zelf
Vandaag een bakkers box. 1 bruin brood. 9 grote krentenbollen (Man als zoon enorm blij mee) 4 worstenbroodjes. Voor morgen staat er nog een andere op de planning, een nieuwe poging voor een bakker top de markt. Vorige week kregen we een bericht dat ze niet genoeg hadden. Ben benieuwd.
De Magic box die vorige week niet door ging is vandaag wel gelukt. 2,5 broden staat niet op wat voor brood het is maar het zijn 2.5 verschillende soorten bruin. Een zak met 8 harde broodjes allemaal verschillende soorten wit als bruin Een zak 4 reuze krentenbollen met appel. Een zakje mini rozijnen bolletjes. 3 croissantjes. 1 chocolade driehoek broodje. 1 room croissant Zo heb je geen krenten en rozijnen bollen en zo van 3 winkels Gelukkig zijn man als zoon daar heel erg dol op.
Gisteren een broodbox van de Dekamarkt opgehaald. Was weer een leuke, gevarieerde box. En erg veel! 2 delicatessenbrood, 2 drents meergranen, 1 vloerwit tijger, 1 'gewoon' wit. Dan nog 2 frikandellenbroodjes en 8 kaas-uibollen. Waarde was €20 (€2,99 betaald). Erg blij mee.