Broodbox coop 2,99 (heel fijn want ook glutenvrij voor mij, vanwege gevoeligheid voor fructanen) Coop magic box 4,99 Lidl groente en fruit 2,99. Ben erg benieuwd naar de cactus vijg
Gisteren een lidl box: 1 bloemkool 1 krop sla 1 zak aardappelen 3 kg 3 bananen 1 bakje tomaten 0,5 liter verse jus 1 avocado 2 courgettes 1 zak uien
Nou dit dus! gister avond ontdekt! die dingen zijn niet weg te eten. Voordeel ik moet van diëtiste rustiger eten en dat is gelukt met die krengen
Ik dacht loop om 8 uur ff de jumbo in, even kijken bij de afprijs bak. Staan 2 vrouwen een partij te graaien Ik heb mee 1,00 doosje 6 bio eieren 0,50 brie 100 gram 0,50 bamigroente pakket 2,00 per knorr maaltijdpakket dus 3 mee genomen, is nog tot oktober 2023. 2,50 stuk kaas jong belegen, normaal eten we bio kaas maar dit kon ik niet laten liggen Helaas geen vleesvervangers. Groente was al we gesnaaid voor mijn neus.
En nog een tip. In de AH app heb je nu een knop overblijvers. Het kan brood, vega of verrassing zijn. Voor mij zijn de ophaaltijden ongunstig helaas, s avonds laat. Tja ik ben alleen met kind.
Bij ons zijn sommigen ophalen tussen 19-21 maar andere winkel 17-19 uur.. misschien is dat een optie voor je? Ik had van de week hamburgers, salade, uien, kippenpoten, gemarineerde krieltjes en american pancakes. Was wel mooi pakket
Vandaag bij de lidl geweest: bananen, peultjes, druiven, ananas, 2x stoomaardappels, wortels en 3x prei. En toen zag ik opeens de jumbo langskomen dus daar ook maar even langsgefietst: zalm op huid, zeewolffilet, gemarineerde kip, zoete aardappels, salade, lasagna zelfmaakpakket en 2 dunkin donuts (voor de kinderen vanavond). Ben blij
Ik heb van de week voor eerst een pakket gehaald, van de coop. Prima pakket en lekker van gegeten, nog wat in de vriezer gegooid. Zaten alleen wel 2 dingen met een tgt datum van dag eerder in, maar van die zalm heeft de hond lekker van gesmuld. Morgen mag ik groente/fruit box van de Lidl ophalen, ben benieuwd!
Vanavond 2 AH overblijvers ophalen. 1x brood en 1x verrassing. Ben benieuwd! Lidl viel hier ontzettend tegen, kijken wat AH er van maakt.
Ze komen volgens mij om 07 uur elke dag. Dan loopt mijn app 10x vast en dan zijn ze al bijna uitverkocht. Ik heb het idee dat de app het niet echt aankan
De ah hier heb ik ook nog niks gezien, 'in de buurt' komen ze er random overdag op, dus ik vraag me af of ze wel een standaard tijd hebben.
Bij ons is er bijna niks meer in de buurt te halen. Lidl heb ik al lang niet meer voorbij zien komen en ook de supermarkten zetten er steeds minder op. Of het is nog sneller weg dat kan ook.
Pruimen, aardbeien, komkommer, prei, paprika, sla, bloemkool, druiven, 3x champignons, kruiden, bananen Mooi goed gevuld pakket.