Bizar. Stoepje zou om 1501 online komen dus zit al klaar vanaf 1455. Beetje heen en weer in de app. En toen uitverkocht. Ik heb geeneens het online zien staan! Ik had mij zo verheugd op een pakket en vriezer leeg. Misschien zaterdag in Zeist.
Ik heb het idee dat alles ook veel sneller uitverkocht is. Voorheen stonden boxen er urenlang op.. nu zijn ze allemaal binnen een paar minuutjes weg.
@Sophy @Damay77 in mn AH pakket zat uiteindelijk: grote garnalen maaltijdsalade, zak gesneden uien, verspakket Chinese tomatensoep en een varkenshaas. De tomatensoep en salade is al zo 5 volledige maaltijden, dus zeg maar 1 euro pp. En de varkenshaas is een leuk extraatje dat ik nooit zelf zou kopen. Gelukkig heb ik een kok als vriend, dus die gaat er een luxe maaltijd van maken Er zat dus niet perse veel verschillends in, maar voor 5 euro toch leuk!
Gisteren heb ik 6 boxen van Dunkin donuts gehaald. 3 er van voor op mijn werk (jarig morgen) en de rest in de vriezer. Dit zijn er een aantal....
Als je s avonds laat haalt bij Albert Heijn, tot wanneer is het dan houdbaar? Als dat al dingen met 35% korting is heb je er toch s avonds laat niks meer aan?
Het idee is juist dat iets niet klokslag middennacht stuk gaat Dus de supermarkt is juist slim om het zo laat mogelijk te doen tot het moment dat ze het kunnen en mogen verkopen. Ik haal bijvoorbeeld elke week een too good to go box om 5 uur op en dat is dan van die dag. Die dag kook ik er nooit mee maar daar doe ik de hele week mee. Vleeswaren vries ik in plakjes in bijv. En ik heb eigenlijk nog nooit wat weg moeten gooien. Vanavond gaan we toastjes eten met heksenkaas en tzatziki met datum van 12 september erop. Dat is dus echt nog niet stuk hoor.
Even geen puf voor foto. Maar vandaag een pakket voor 3,95 van de bakker 2 bruine (of volkoren?) broden (eigenlijk was het een wit en bruin, maar iemand anders wilde liever wit dus geruild) 2 halfjes meer luxe brood met zaden/pitten 2 gewone croissants en 1 meergranen (je had ook de optie voor een kaas uien brood) We kunnen weer even 2 weken brood eten
Hier kun je de magic box van de plus vroeg in de middag al halen dus gelijk gebruiken voor die dag en de komende dagen. 1 deel gaat op, andere dingen meestal gelijk kn de vriezer als het op de dag is en anders de dag er na. Vandaag weer een super box! Vandaag blijven er 2 familieleden mee eten en blijkbaar hebben we 3 gangen Vandaag gaat de sla op tafel, de gekookte garnalen in een pittig sausje, gebakken garnalen, tomaten saus zat de vorige keer al bij het lidl pakket. (Ruim 2 maanden nog houdbaar) Knoflookboter gaat op tafel (waren al bezig met brood rijzen) Als toetje hebben we een halve bananenvlaai met een kop thee. Morgen de hamburgers met een broodje , gegrilde asperges en de mexicaanse salade. Overmorgen het pakket met nasi. Zeer blij mee!
Ik weet niet hoe het bij jullie gaat maar het lukt eigenlijk al weken niet meer om een box van de Lidl te bemachtigen…M’n dochter had nog wel eens mazzel op haar account maar ook bij haar nu geen geluk meer..
Hier nog wel maar ze zijn razendsnel weg. Eén van onze lidls biedt ook opeens niets meer aan, nu al anderhalve week niet.. Gewoon blijven proberen
Ik word ook gek van die updates elke 2/3 dagen. Hebben jullie dat ook? Na een update is de app dan weer supergraag, dan komt de volgende en werkt hij weer, dan weer de volgende en doet hij het weer k*t Ik blijf downloaden zo.
Ik heb een nieuwe jumbo ontdekt met mooie pakketten. Gister opgehaald: biefstuk, vega sate, vega balletjes, gegrilde kipkluifjes, een maaltijdsalade, fles sap en 2 grote muffins. Was ruim boven de 15 euro waarde natuurlijk. Kunnen we weer een paar dagen van eten En voor wie vroeg naar houdbaarheid: ik kies graag winkels waar je vanaf 14 of 16u kunt ophalen. Deel is dan avondeten, deel in de vriezer.
Ja hier ook.. heb niet t idee dat er nieuwe functionaliteit inzit ofzo en als je niet update, blijft ie zeuren
Vandaag weer een lidl pakket op mogen halen. Dat was even geleden dat het gelukt was 1 te bemachtigen. zak uien Grote zak puntpaprika’s Zak koriander 3 stuks witlof Romaine sla Krulsla met kluit Kastanje champignons Bakje gemengde paddenstoelen Venkel 2 zakken sugarsnaps Ik ben blij
Ook maar eens weer proberen. We kregen elke keer heel veel dezelfde groente dus waren we even tijdelijk gestopt. Overigens wel per keer verschillend maar per week het zelfde. Niemand wou meer puntpaprikas of prei
Hahah! die fase hebben we hier ook gehad en lente ui in de lente werd er gek van haha. En een tijdje champignons, dat was echt minder want die lust ik echt niet Net als bij de coop altijd aardappeltjes