Mijn 2 boxen van de bakker. In de zakjes 2 appelflappen en 2 amandelbroodjes. Gewoon prima. Meeste heb ik ingevroren.
Hier plus pakket, sorry geen foto gemaakt Biologische kip kip braadsticks 3 kruidenboters van de feestdagen nog noedelsoep waar alleen nog water in moet snack salade met bonen en hummus roerbakgroente vegan spekreepjes grote bak bio volle kwark en een half brood Dik aan de waarde en fijne producten, alleen de kruidenboters had niet zo gehoeven maar kan ik zeker wel wat mee Vanmiddag nog pakket van de lidl ophalen
Waar kun je die lezen? Ik zie altijd alleen maar het aantal sterren en kan daar niet op verder klikken. Ik zou wel willen weten wat anderen er in hadden om zo een beetje in te schatten of het iets voor ons is.
Ik bedoel idd het sterrensysteem, wat je wel kunt doen is lid worden van een grote facebook van too good to go. Ik volg een pagina die gewoon: too good to go heet met 40.000 leden en eentje die heet: Too good to go pakketten met 35,2 duizend leden. Dan kun je misschien zelfs de jumbo bij je in de buurt opzoeken.
Ik woon echt in het verkeerde dorp haha. De Lidl zit hier niet in het dorp, maar op zeker 5 km rijden. Is het dan de moeite waard om voor de Lidl boxen te gaan? Ook multivlaai, hema, Dunkin Donuts etc zit hier niet echt om hoek. Er doet een echte bakker mee hier in het dorp. Maar om hiervan een magic box te bemachtigen moet je geluk hebben. In het dorp hiernaast heb ik wel wat vaker geluk met de magic box van een echte bakker.
Nou niet zo'n hele goede ervaring hier. 2 pakketten besteld. 2 doosjes kippenmagen, 3 pakken gevulde koeken, 1 maaltijd roti, 1 doosje sojaboontjes, 1pakje filet americain en 2 pakjes glutenvrije broodjes. Alles op de houdbaarheidsdatum van vandaag. Kippenmagen. Wie verzint dat De gevulde koeken, de roti, de boontjes en de broodjes komen vandaag wel. Op de kippenmagen en de filet americain gaan direct de prullenbak in.
Ja ik ben niet echt jaloers terug op jou vandaag zal ik zo nog even een foto sturen van de donut die ik ga eten?
De Lidl kan echt heel erg verschillen per filiaal, wij hebben 2 Lidls en eentje is echt ruk met pakketten. Als je de kans hebt zou ik het zeker eens proberen! En weet je of het het waard is voor jou
Kippenmagen zou ik ook niet blij mee zijn maar de rest is best oké. Je kunt broodjes invriezen. Filet Americain hadden wij vorige week ook en stond op dat merk zelfs op ten minste houdbaar tot. Dus mijn vriend heeft elke keer goed geroken en geproefd of het nog kon. Zeker 4 dagen na de datum nog gegeten. En op de datum hoort natuurlijk ook. Dat is het idee van too good to go. Het is geen leuk pakket idd maar wel aan de prijs. Stom
Ja zeg moedig haar nou niet aan @LizMe ja ik heb de broodjes ook ingevroren, de roti komt ook op en de gevulde koeken, het zijn er veel maar mijn schoonouders vinden ze ook lekker. Alleen de filet americain en de kippenmagen zijn echt teleurstellend. Filet americain eet ik wel maar niet over de datum. Ik heb niet zo'n goed immuunsysteem Ik had minstens een bakje normaal vlees en een soort groenten erbij ofzo verwacht. Het is natuurlijk de bedoeling om eten van de vuilnisbak te redden maar nu heb ik hun betaald om 2 bakken kippenmagen voor ze weg te gooien. Ik vond het de 10 EU niet waard.