Na dagen klaar zitten en mis grijpen is het gelukt om voor morgen een tgtg pakket van de Ah te krijgen. Deze Ah doet niet mee met de overblijvers en heeft altijd erg goede pakketten
Hier is er bijna niets meer te krijgen. Winkels beginnen in de winkel zelf grote bakken te zetten met promo of brood van gisteren. Bij 2 bakkers is het ipv altijd nog een groot aanbod naar op is op en deuren toe als het op is. Uiteraard vind ik het prima als er geen bergen afval meer zijn maar ik vond het wel een leuke combi, wat redden en mooie prijs.
Dat is wel jammer. Die losse items zijn dan toch duurder dan een pakket. Alleen hier mis ik alleen de ah. Die had eerst groente fruit overblijvers in een zakje maar dat doen ze niet meer. Je moet dan eerst een ah app hebben om een pakket te halen. Ik heb eigenlijk niet echt de behoefte om nog een app op de telefoon te hebben. Zo snel is hij niet meer Zjn de ah pakketten nog goed?
Een keer een tegenvaller. Dreumesmelk Rijstebloem Vegetarisch filet american Stoommaaltijd maar geen magnetron gooi wel in de pan Hollandaise saus Wel blij met pangasiusfilet Boerenkool Champignons Yoghurt Citroen toetje 3 pakjes drinken
Hier weer een bomvolle tas Een blok biologische Goudse kaas Een blok geitenkaas 2 keer filet american Wokgroenten Kopkaas (yak) Zalmrolletjes met roomkaas Knoflookgarnalen Kippenvleugels Kokos macrons Kruidnoten Speculaas brokken Red velvet muffin Vegan pepperoni Donuts van banaan Een magnetron maaltijd met pittige kip
Weer eens een pakket van de Lidl kunnen bemachtigen. Had op iets meer fruit gehoopt, maar dochter vind de kiwibessen erg lekker en met de groente gaan we gewoon lekkere avondmaaltijden maken.
Ik mag vanaf 18:00 mijn eerste brood box ophalen ben benieuwd wat erin zit… als je de bestelling ophaalt moet je dan de app openen voor die bestelcode of mag je er ook een screenshot van maken? Want ik heb buitenshuis namelijk geen internet
Het moet via de app maar als je de app thuis voordat je de deur uit gaat opent hoef je op het moment van swipen geen internet te hebben. Ik heb dat ook niet buitenshuis.
Nou.. net mn brood box opgehaald er zat in: 1 hele witte 1 hele bruine met sesamzaad 1 zak met 8 krentenbollen 1 zak met 12 witte bollen 1 tosti brood 1 stokbrood 1 speculaas roomboter taartje
Zeker, blij verrast Zag nog een magic box van de spar denk bestel die ook wel ff maar die is niet zo vindt ik... Daar zat in: 1 bakje watermeloen 1 Innocent smoothie 1 Chinese stijl roerbakgroente 1 broodje Thaise kip 1 salade bowl met falafel
Dat valt inderdaad wat tegen. Masr wel eetbare dingen. Ik had van de week dreumesmelk, dreumespap en rijstebliem voor baby's onze knul is 8. We hebben het maar in een kast gezet. Misschien is er nog iemand blij mee.
Ja wel eetbare dingen indd, maar wel alles op datum hoor maar goed betekent niet dat het morgen gelijk verrot is ofzo dreumes melk enz heb je met een 8-jarige indd niet veel aan wij hebben hier een straat verderop een adresje zitten zag ik waar ze voedsel inzamelen voor de voedselbank dus als er dingen zijn die wij niet eten dan brengen we het daarheen, dan is een ander er ook weer mee geholpen
Haha nou dat doen wij dus ook. Soms hebben we mega brood boxen ( lees 8/9 broden in 1 box) en leggen we brood in die kast. Paprika beland ook altijd daar omdat ik er allergisch voor ben.
Vandaag had ik echt een super pakket bij de bakker. Toen ik het ging ophalen 5 minuten voor sluitingstijd, kwam er iemand de winkel binnen voor brood en die greep dus mis terwijl ik net 2 tassen met brood en broodproducten kreeg. Ik heb die mevrouw een brood gegeven. Vond het zo sneu. In mijn pakket zat: 3 gebakjes 2 pizzabroodjes 1 sate broodje 1 frikandelbroodje 4 worstenbroodjes 3 zakken bruine broodjes 2 zakken witte broodjes zak rozijnen eierkoeken 5 broden zak harde broodjes o.a. Italiaanse bollen Ben er echt super blij mee!