True!! Ik heb voor morgen 2 bakkersboxen besteld. 1 voor schoonouders en 1 voor ons. Zeer benieuwd wat er morgen inzit
Vandaag mocht ik weer een broodpakket halen bij Coop. We halen er altijd 2 (als dat lukt) Zo voorzien we de opa's en oma's ook weer. Toen ik aangaf dat ik voor 2 pakketten kwam zei de vrouw van de broodafdeling : Oh dan heeft u echt geluk. Want er was veel. Twijfelde nog om een 3e box te maken. Maar toen zag ik het zo hard regenen en waaien buiten dat ik dacht :degenen die komen hebben wel wat extra's verdiend, als ze door dit weer hierheen komen. De pakketten waren hetzelfde qua inhoud. 1 pakket bestond uit : 4 hele broden (bruin, wit, biologisch) 2 zakken met zachte bolletjes (bruin en wit) 1 zak met krentenbollen 2 pizza broodjes 2 kaas ui broodjes 4 appelflappen 2 roomstengels 2 waldkornbroodjes gevuld met Philadelphia (die hadden we nog nooit eerder gehad. Dus ben heel benieuwd) Echt weer een heus kerstpakket. Straks alleen even wat brood wisselen met het pakket van mijn ouders. Die eten niet alle soorten brood. Kunnen we op deze manier mooi wisselen.
Wat lekker ook!! coop hier is vooral echt alleen brood en broodjes. Heel af en toe wat lekkers erbij. Maar dit is een mooie mix
Gisteren lidl pakket - 2 passievruchten (horen drie in het zakje dus vandaar hierin denk ik) - perssinaasappels (met gat in de zak vandaar erin) - sla - spinazie - 2 appels - 2 gekke mandarijnen (zijn roder van binnen maar te klein voor een bloedsinaasappel) - 4 kleine kiwi's - 2 avocado's (eentje flink rijp en eentje goed maar met een deuk) - rozemarijn - zak aardappels 1 kilo Wat ik ga maken met dit pakket en pakket van de plus gister (en deels nog van vorige week) - Prei selderij soep met broodjes - pasta met wokgroente en vega gehakt - zelfgemaakte witte bonen in tomatensaus met iets vega (morgen proberen uit de lidl bak wat te vissen) en gebakken aardappels - 2x vlees, aardappels en groente (1x gewokte spinazie en 1x moet ik bijkopen) - 2x wraps met sla, paprika, kidneybonen, kip en kruidenboter. Ik was afgelopen week ook bij een datum voordeelshop geweest hier in de buurt. Zoveel dingen op datum wat gewoon nog goed blijft Hier had ik bijv de wraps en kidneybonen vandaan
Ik ging voorheen naar een andere Coop. Daar was het ook een stuk minder. 3 brood vaak en dan nog 2 andere dingen erbij. Zak bolletjes en soms, heel soms wat lekkers. Wij doen de pakketten juist voor het brood. Het lekkers is echt als luxe erbij.
Oeh dit wil mijn vriend al lang een keer maar die bij ons in de buurt zet het er zelf elke keer op wanneer er wat over is dus niet automatisch en ik ben altijd te laat xD
Ik heb het toch maar bij 1 pakket gelaten vandaag. Ik wil niet te inhalig zijn Dus bij deze! Weer helemaal top!
Leuk om te zien allemaal! Hier was het alweer een poosje geleden, maar vanmiddag 2 weten te bemachtigen. Een pakket van de Hema en een van de bakker en niks te klagen dacht ik zo.
Dat zijn goede pakketten! Wat leuk die van de Hema, daar heb ik nog niet eerder een pakket van gezien
Ik heb voor morgen de Lidl box weten te bemachtigen.. Hopelijk gaat ie deze keer wel door en word ie niet geannuleerd..
Haha, herkenbaar! Ik was op tijd voor de bakker vandaag en mijn man riep gelijk: doe er twee! Maar dan voel ik me dus een beetje opgelaten... hij mag het morgen ophalen .