Ik kan vanmiddag een afhalen bij de Lidl, ben benieuwd. In augustus eens gedaan en toen viel het erg tegen. Fruit met schimmel er al aan, heel veel tomaten.. maar toen was het warm.
Hier zijn de pakketten van de Lidl altijd super. Ik probeer altijd 2 per week te scoren. Dan hoeven we praktisch geen groente en fruit meer te kopen.
Ik heb vandaag mijn tweede Lidl pakket gehaald, beter dan de eerste. 10’kg aardappels, bananen, bak peren, bak cherrytomaten. Tomaten die niet allemaal meer fris waren maar genoeg wel en limettes? Heb even gegoogled en weet nog niet wat ik ermee ga doen
Limettes zijn toch limoenen? De sap is lekker in curry’s. Desserts maar ook heerlijk om een schijfje in je glas water te doen.
Op oudjaarsdag heb bij een bakker opgehaald: een kerstkrans, 1 zakje met 6 puntjes en één croissant. Erg teleurgesteld, ik kan niet geloven dat dit €14,95 waard was. Normaal krijg je er ook altijd 2 broden bij. Dat was de laatste keer bij de bakker, sinds ze overgenomen zijn valt het zo tegen Bij de AH ben ik altijd heel erg blij met de bakkerij overblijvers. Gisteren: één cake, eierkoeken en 5 liefde en passie broden voor €2,95!
Van de ah klinkt heel goed. Van de bakker is inderdaad wat teleurstellend. Het zal de waarde wel hebben door de krans. Bij onze bakker kregen we de laatste keer ook geen brood.
Ik kom ook bijna nooit meer aan een box, een Lidl box is mij nog nooit gelukt, ook niet als ik een wekker zet.
In de ochtend vaak rond 7 uur, maar soms al eerder of pas veel later (9 uur bijvoorbeeld). Bij een andere AH wordt staat het er altijd snachts op (zie ik dus als ik wakker word), maar daar zit niet veel brood in, maar meer gebak enzo. Wel via de AH app hè, niet tgtg.
Jaja dat weet ik haha heb op meerdere tijdstippen gekeken afgelopen weken, ook snachts maar nooit iets beschikbaar gezien helaas.
Kerstkrans is vaak al 12,50/15,00 Puntjes zijn hier 2,82 en zakje kerstkransjes ook 4/5 euro dus dat kan best hoor
Geen zakje choco kerstkransjes hoor helaas, alleen die grote met spijs (bah, bah, bah). Wist niet dat die zo duur waren
Ik heb voor morgen weer eens een tgtg van de bakker. Jammer dat er bij ons in de buurt zo weinig mee doen. Alleen 2 bakkers. Nu moet je enorm geluk hebben wil je er 1 kunnen kopen.
Vandaag een box gehaald bij een Spar/tankstation waar ik toch langs kwam. Duurde evenwant de bediende wist niet wat tgtg was en moest eerst gaan bellen. Kreeg uiteindelijk een tas mee met een vers stokbrood, ham-kaascroissant, 2 los verpakte onbelegde witte puntjes, 2 belegde voorverpakte sandwiches, klein flesje sinaasappels, gote fles smoothie, pak salami, 1 mandarijn en een starbucks vanille koude koffie. Meeste is nog zeker 3 dagen houdbaar, de koffie zelfs nog 3 weken. Aten vandaag erwtensoep met pannenkoeken en brood dus kwam goed uit.
Waar ik werk Hebben we een standaard lijstje: 1xGebak( gebakjes of halve vlaai of mini vlaaitjes) 1 heel brood 3 harde broodjes of stokbrood 3 zachte luxe broodjes Aanvullen met snack/flappen/ roggebrood/koekjes/ crackers we hebben standaard 1 open staan en die is snel weg altijd en vaak zetten we om 16:00 nog 2 open als we meer hebben wat we anders helaas weggooien
Pakket van de Hema (€5) niet op 1 foto te krijgen: 1 heel volkoren brood Half volkoren brood Half wit brood Wit desembrood 14 harde bollen Vleeswaren kipfilet Vleeswaren gehakt 3 gevulde koeken Macaroni kaas schotel En een monchou taart
Nou ik was de laatste die wat ophaalde. Ze stopte er van alles extra in wat nog in de vitrine lag. Maar deze Hema scoort wel hoog (4,5), dus misschien zit er altijd wel veel in. Was mijn eerste box daar.