Wij hadden gisteren een hele goede Magic Box. Bucket met kip mild, kipkluifjes sweet chili, vegetarische burger (rijst,spinazie en kaas), boterhamworst, grillworst kaas, 2 zakken sla, rode kool, tulband cake, doos met spullen voor kerststol, dr Oetker toetje 2 zakjes crème boulee, maaltijdpakket voor japans gerecht. Heel erg blij mee.
Het zal hier niet veel meer zijn. van de 3 bakkers is er 1 (juist die met het lekkerste brood) failliet. De andere komt maar 1x per weer erop en de 3e is maar zo zo en als je er wat van kunt krijgen is het juist die bakker waar ik dan 15 euro aan taart mee krijg. (En dat hoef ik dan weer niet)
Weer een pakket van de Hema: Half tarwebloem Zuurdesem brood wit 2 stukken brie Groene pesto Kool wortel salade Ontbijtspek Beenham 2x Roasted ham
De Jamin doet hier sinds kort ook mee. Ze hadden nu een feestdagen pakket: - zak pepernoten - kerst chocolade - chocolade krans - gingerbread om zelf te versieren
Vandaag bakkerij Bart: 3 broden ( 1 wit, 1 bruin, 1 bruin met pitjes) 4 kaasstengels ( 1 volkoren 3 wit) , 1 saucijzenbroodje, 3 grote harde bollen.
Vandaag weer een pakket van t stoepje. Weer niks lekkers qua zoet en veel wit brood. Dus deze keer maar 3 sterren gegeven. 12 zachte/harde witte broodjes 3 zachte/harde donkerbruine broodjes 2 mini en 2 grote krentenbollen 1 heel tarwe 1 heel wit 1 peperoni/olijf stokbrood (gedoneerd aan de buurvrouw) Vroeger zat er nog wel iets cake achtigs bij, of kaneelbroodjes of choco croissantjes. Maar laatste tijd niks.
Hier in zeist ook 1 failliet. Ekoplaza brood is gortdroog, bah. Een andere bakker is heel duur. 1 bakker staat er zelden op. En de dekamarkt broodbox is vaak s ochtends. Maar misschien toch eens doen.
Nou vind het anders toch een erg mooi pakket. En je kunt toch geen 3 sterren geven omdat er niet inzit wat jij graag wil hebben??? Dan moet je het gewoon voor het volle pond bij hun kopen vind ik....
Een box van de city Spar (€3,99): - 3 zakken rucola - macaroni/spaghetti groente - filet american 2 kleine bakjes - kip kerrie salade - drinkontbijt - smoothie - verse slagroom - yoghurt - 3 gevulde koeken - brownie - lava koek De helft van de producten heeft overigens een langere houdbaarheidsdatum.
Lidl Grote bos wortels, mini krieltjes, kilo aardappelen, grote bloemkool, bloedsinaasappels, peultjes, 500 gr paprika Plus 2 kippenbouten, zak sla, aardappel blokjes. Italiaanse groente, pakket voor pompoensoep, bak gemengde tomaatjes, 2 flesje proteïne drank, 1 toetje, 1 beker yoghurt, 2x vleeswaar. Aardig wat aardappelen in huis.ik weet wat we de komende dagen eten
Hier een pakketje van de shell. (Viel tegen) 1 blikje Fernandes 1 flesje ice tea 1 x 70 gram Pringles 1x Kip pesto sandwich Daarna supermarkt (geweldig pakket) Vers pakket voor soep 2x naturel yoghurt 1x hummus 1x Johma salade voor op brood 1x Garnalen (om bijv te roerbakken) 1x kant en klaar maaltijd 1x klein bakje kippeling 1x Vega burgers (eten wij niet)
Huh, dat is toch een mooi pakket? Dus omdat er geen cake oid in zit geef je maar 3 sterren? Dat vind ik niet echt eerlijk
Eindelijk weer eens een Lidl pakket kunnen scoren: - blauwe bessen 1 kg - appels 1 kg - peren 1 kg - cherry tomaten 250 gram - spruiten 750 gram - wortels 1 kg - witlof 500 gram - paksoi - champignons 250 gram - uien 4 stuks - aardappels 1 kg
Wij hadden een bakkers tasje gisteren. Er zat in 2 hele broden 1 soort appelflapje 1 zak met witte bolletjes 4 krentenbollen 3 ham kaas croissants. Vanavond twee tasjes van de supermarkt. Ben benieuwd wat er dit keer in zit!