Net een box van de bakker gehaald. - 2 luxe broden - zak krentenbollen - zak witte puntjes - 2 saucijzenbroodjes - amandelbroodje - kaasstengel - croissantjes Prima box zo!
Ik heb het kook en bakpakket een keer besteld. Was best een leuk pakket. Erin zaten: 2 pizzabodems Mix voor Surinaamse roti. Mix voor borrelbrood inclusief zo'n bakvormpje. Mix voor carrotcake. Met net zo'n bakvormpje. 2 potten met een lunchsoep voor 1 persoon. Een paar zakjes chips van een bijzonder merk. Een paar kleine zakjes (choco) kruidnoten. Een pak wereldgerechten. Een klein blikje olijfolie. Een zakje met kleine toastjes voor bij de borrel. Een aantal van die dingen zouden wel eens overblijfselen kunnen zijn kerstpakketten. Ik vond het wel een leuk pakket. Ik betaalde er 17,50 voor
2 tasjes van de supermarkt. Supermarkt 1 - Danio bosbes - Johma Zalmsalade - Eigen merk Surimi Krab broodsalade - liter verse sap - hamlapjes 300 gr - 100 gram tauge - 150 gram kipreepjes - 4 appelflappen - Optimel aardbei - hüttenkäse Supermarkt 2 - 2 x Campina kwark met een vleugje kokos - 125 gram frambozen - apro soja yoghurt (eten wij niet) - geitenmelk (drinken wij niet) - Almhof kwark naturel - bak aardappelsalade - 6 witte bolletjes - groene salade Hollandse stijl (z'n bak salade met een dingetje dressing) Bovenste pakket was meer ons ding, maar geeft niks!
Ik heb zowaar een bakkersbox kunnen kopen van een bakker die sindskort meedoet. 1 box per dag, dus mazzel!
Daar zaten iets van 2 hartige broodjes in. Mijn man kon het niet helemaal plaatsen wat het nu precies was.
Vanmorgen een Bakker Bart box. Had er eigenlijk één voor de in de middag, maar zag er daarna één voor in de ochtend staan en dat is wat makkelijker met ophalen. Niet wetende dat de ochtend box gevuld is met lekkers en geen brood (wat ik eigenlijk nodig had). Nou ja, wel lekker in ieder geval - 2 stukken pizza brood - 2 frikandelbrood (enorme dingen) - 1 saucijzenbrood - 1 donut - 3 gebakjes
Oehhh niet nodig maar wel heel lekker!!! Ik had weer een fantastiscg lidl pakket Bloedsinaasappels net 2 avocados Komkommer bites(?) Spitskool Spruitjes 4 rauwe bieten Sjalotjes Tricolore sla Daar word je toch dankbaar van Zo leuk!
Vandaag plus Magic Box. Voorgebakken verse friet, cordon Bleu 2stuks, Alpro kwark, yoghurt drank, teriyaki pakket, vleeswaar, zak gesneden prei. Was weer top. Vanavond een nieuw pakket iets met zuivel. Ben benieuwd.
Ik had gisteren een pakket van de slager. 3 kaasburgers 3 spek burgers 3 cordon bleu 3 shnitzel 1 reuze hamburger (10cm met kaas en spek tussen). 200g vlees sla 200g kip curry. Meteen heb ik een brood pakket 18u30 afhalen.
Vandaag een zak voorgebakken patat gehaald bij Bram ladage. Ziet er goed uit en is een zak van 1.7 kg
Alleen die zak patat? Hier in de buurt ook een Bram, daar is de box 4,99. Ik neem aan dat het landelijk hetzelfde is? Het is natuurlijk kwalitatief niet te vergelijken met een zak diepvries patat bij de supermarkt, maar met 5,- koop je bij de supermarkt wel heel wat meer dan 1,7 kilo. Wil je een keer luxer doen dan is het leuk, maar ik zal dan denk ik niet zo snel daarvoor kiezen. We zouden niet eens genoeg hebben aan die zak
We hebben normaal aviko supercrunch friet, dus dit is dan wel ongeveer even duur voor ons (halen altijd 2 zakken a 2,60 van 750 gram). Vind dit altijd wel prima patat om het daar te eten, dus dacht voor thuis ook wel eens lekker. Was voor ons ruim voldoende