Dat vond ik ook. Vorige keer was het ook vrij veel. Volgens mijn man en de kinderen is het ook heel lekker vlees.
Vanmorgen broodbox van de plus 1 volkorenbrood 1 speltbrood 1/2 bruin 1 stokbrood 4 harde broodjes 3 kersenflappen 2 kaas croissantjes 2 spinazie feta sticks (zit er vaak in maar lusten wij niet) Pizzabroodje Prima pakket en een hoop lekkers voor het weekend!
Net kwam er nog een broodpakket vrij van de bakker. Ik ben weer blij met het pakket - 1x heel fijn volkoren brood - 1x halfje wit brood - 1x halfje brood (iets met zaden) - 2x saucijzenbroodje - 1x slagroomschnitz (6-8pers) L was mee het pakket ophalen. Kreeg hij nog hartjesbrood (4 sneetjes, nouja sneetjes schat de grote in op een half sneetje per hartje) mee. Hoorde niet bij het pakket.
Broodpakket bakker 3.5 brood. Bruin brood allemaal verschillend 1 zak met 10 krentenbollen 2 zakken met een borrelbrood 1 chocolade bol Was een mooi pakket
Ja, Dat irritante "Anderen redden ook" ding onderaan. Ga weg met je pizzeria als ik een broodmix bekijk.
Net een pakket bij de bakker opgehaald. 2 bruine broden 1 zaden brood 1 stokbrood 2 croissants 2 harde broodjes 1 frikadelbroodje 1 Saucijzenbroodje 1 kaasbroodje 1 pizzabroodje 1 appelflap 1 kersenflap 1 donut 1 koffiebroodje 1 chocoladebroodje
Broodbox van de Aldi. Kreeg het maar net mee op de fiets 9 hele broden - bruin - wit - wadden - volkoren - maïs - donker volkoren - meergranen - boeren volkoren - zonnebloempit 3 halve broden - 2 volkoren - koolhydraat verlaagd 34 witte bolletjes 6 volkoren bolletjes
Gisteren eerste keer een pakket gehaald. Broodpakket van de Dirk 4 hele volkoren broden 2 hele, ongesneden luxe broden met zaden en pitten halfje meergranen 12 bolletjes wit 12 bolletjes voloren 6 luxe witte bolletjes Ook aan het uitdelen hier
De ongesneden broden had ik er ook 2 van in een pakket van de Dirk, die bak ik gewoon nog even opnieuw af voor het snijden, zo lekker! Doe ik expres in het weekend, dan gaat het complete brood ook in 1 maaltijd op, iedereen geniet ervan
Heel erg benieuwd naar de overblijvers van AH. Heb net de app gedownload en van alle drie de boxen was er nog over dus heb alles gereserveerd, vegetarisch, verrassing en bakkerij. Vanavond ophalen
Hier zit bij de bakkerij altijd vooral lekkere dingen, soms wel een liefde en passie brood maar geen echt brood. Op zich prima maar daar hou ik wel altijd rekening mee
@Nummer4 ik ben ook benieuwd ! Heb het nog niet aangedurfd want ik ben bang dat ik met de vegabox alsnog 6 pakken aardbeivla ofzo krijg.