Het zijn 3 hele broden 1 halfje wit 2x 6 krentenbollen 4 beschuitbollen 3 zakken witte broodjes (34 stuks) 4 bolussen 1 suikerbrood 1 cake
Vega pak bwah : prima waarde hoor maar van dat nep gehakt en dan enkel spullen die vandaag vervallen vind ik maar niets. Als het afhaal uur na 18u30 is, zou een dagje extra nog goed, interessanter zijn . Brood pak : veel koffiekoeken, 1 groot bruin, 1 groot spelt en 2 stukken broodpudding.
Lekker zeg! Krijg je dat ook allemaal op? Het is best heel veel. Ik weet nooit zo goed met bolletjes en harde broodjes en speciale broodjes. In de vriezer blijft dan nooit zo lekker. Ik hoop steeds maar op gewoon brood dan haha
Geen probleem hier hoor. Met 8 man is dat zo op Ik doe juist graag 2 boxen tegelijk, dan is het meteen lekker de moeite. Er zitten alleen zachte bollen bij, die gaan zo op. Als we harde bollen hebben maak ik die even vochtig en die ze dan een paar minuten in de oven. Dan zijn ze weer heerlijk vers.
Ohja met zijn 8en is dat zo op ja. Wel een heel mooi pakket zo. Ja harde bollen doe ik ook zo de dag erna. Maar nooit in de vriezer. Croissantjes blijven eigenlijk nooit lekker bij ons.
We hebben nog nooit croissantjes gehad in een tgtg pakket. Maar als we die zouden hebben zouden ze niet veel ouder worden. Die lusten ze hier allemaal erg graag
Tgtg van de bakker. 2 hele broden 1 zak witte bollen 1 zak bruine bollen 1 zakje met 4 krentenbollen Zak met 5 harde broodjes.
Mijn man heeft een pakket van de Hema opgehaald, ik ben nog niet thuis maar krijg een foto van 3 taarten Kinderen zijn blij geloof ik Oh het is een halve vlaai, een appeltaart, een slagroomschnitt en een reep pure chocola. Hema appeltaart is al 10,50, die slagroomschnitt 6,50, halve vlaai 6 euro. Netjes dus voor 5 euro Er kwamen ook pakketten van de bakker vrij, maar wij konden hem niet ophalen en mijn dochter reageerde niet op mijn appjes.
Ja, was ik ook erg blij mee. Kunnen we weer een paar dagen vooruit En die twee muffins waren ook wel lekker