Hier laatst een broodpakket van Dirk. 2 broden 4 halfjes Zak bollen Zak kaasuibollen. Vandaag broodpakket bij de plus. 2 hele broden 4 halfjes Zak bollen 4 mini gevulde koeken Halve vlaai. Beide superblij mee!
Ik had vandaag voor het eerst broodbox van de poiesz voor 3,99. Had 6 hele broden, allemaal volkeren bakkersbroden die we graag lusten dus blij mee! En we kunnen weer een week vooruit.
Hier een tegenvaller van de week. De bakker hier in het dorp is overgenomen, en zag al wat minder positieve recensies. Wij hadden zaterdag 3 stukjes taart, een brood, 6 zachte bolletjes en een hard broodje. Het zal best 15 euro zijn geweest samen, maar het viel echt tegen. Normaal gesproken kregen we altijd meerdere broden, en af en toe een beetje taart. Niet de taart als hoofdverantwoordelijke voor de 15 euro. Gezien de mindere recensies ben ik ook minder geneigd het snel nog een keer te doen. Terwijl het voorheen echt top was iedere keer!
Oh wij juist heel vaak. Gewone en kaas en chocolade croissants. Kinderen vinden ze wel lekker maar toch houden we dat vaak dan over.
Oh kan dat ook? Dacht dat je ze niet in kon vriezen. Bedankt ook dat ga ik proberen! Oven dan niet te heet denk ik? Ik had laatst bij oppiepen frikandelbroodjes dat ze opeens zwart werden.. zonde
Vega spul kan prima op de datum nog in de diepvries. Ik snap dat je weinig hebt aan spul wat je 's avonds ophaalt en die dag al vervalt, maar veel dingen zijn nog wel wat langer houdbaar. Met vlees en vis kijk ik altijd wel uit.
Het zit in de vriezer hoor. Of ik dat vega gehakt achtig ding ga gebruiken zie ik nog wel. Wss niet want ik vind het er vies uitzien. Die groentenburgers eet ik wel nog op, dat vind ik geen probleem. De groenten zakjes heb ik de dag erna soep van gemaakt. De kool heb ik zoetzuur gemaakt in een bokaal.
Ja ik was echt blij verrast. Het was de eerste keer dat ik daar kwam, dus wist niet wat ik moest verwachten. Maar hij heeft een score van 4,7 dus ging er wel een beetje vanuit dat het goed zou zijn.
Ja wij vinden het prima gaan, maar is persoonlijk natuurlijk. Oven of airfryer gaat op 180 graden en dan goed in de gaten houden, inderdaad niet te lang. Dit doe ik ook met andere harde broodjes die in zulke pakketten zitten. Ik vries veel in
Ik ga hier morgen proberen om met vega gehakt Indonesische balletjes te maken uit de slowcooker. Het ziet er inderdaad niet heel aantrekkelijk uit en ben ook benieuwd of het ook te gebruiken is als “echt” gehakt
Vorige week had ik een heel slecht broodpakket van de Dirk, nu dacht ik, ik probeer het nog 1x en dan neem ik er 2, dan hebben we in ieder geval genoeg. Nu waren het goede pakketten, ik kan het niet kwijt totaal 9 broden en 10 halfjes, waarvan 7 ongesneden broden, die we dus wel heerlijk vinden om nog even af te bakken! Kostte 7 euro.
dit waren goede pakketten! Ik was deze week voor het eerst een Dirk pakket. Ik nam voor de zekerheid er maar een. Was ik wel blij mee. Ik had toen 6 hele broden.
Hebben jullie de update al gedownload? De hele lijst is gewoon weg. Alleen de kaart en je favorieten.
Ik zie nog steeds alles? De app is wel vandaag bijgewerkt. De kaart kun je op lijst zetten. Ik mis volgens mij niets.
Ik snap je wel, ik heb inderdaad hetzelfde. Onderaan bij ontdek staan nog wel de boxen in de buurt die beschikbaar zijn, maar die hele lijst is weg, vind het heeeel irritant.