Bij mijn man is die ook nog niet geüpdate en vraagt die er ook nog niet om, je ziet het verschil ook, even simpel hoor
Maar in het tabje kaart kun je bovenin lijst aanklikken. Dan heb je toch nog altijd diezelfde view? Oh nee, bij mij heet die tab gewoon bladeren, laat maar. Ik heb een iPhone. Kan daar verschil in zitten?
Nee dat is echt door die nieuwe update, ik heb wel Android, maar je kan nu inderdaad niet meer wisselen tussen kaart en lijst, voor de update wel.
Mijn app is nu geüpdate en bij mij is de tab 'bladeren' dus ook verdwenen. Er staat nu net als bij @Rapunzel geen bladeren meer maar kaart. En als je de kaart hebt kun je geen lijst meer krijgen. Ik vind dat niet erg, ik vond die lijst dus juist onhandig en ging dan elke keer naar de kaart. Voor mij dus een vooruitgang.
Wat grappig! ik keek juist altijd bij kaart, nu moet ik dus alles apart gaan opzoeken en via favorieten gaan werken.
Ik vind het wel fijn dat ik via de tab favorieten direct bij mijn favorieten ben. En op de kaart zie je meteen of er nog boxen beschikbaar zijn. Ik heb een behoorlijk beperkte lijst met favorieten en een klein gebied waarin ik kijk. Ik wil namelijk niet ver gaan rijden voor een box.
Net een groente&fruit box van de Lidl opgehaald twv 2,99. Was de eerste keer, ze zijn altijd meteen uitverkocht. Wat zat erin: 1 courgette 1 komkommer 1 krop sla 1 zak witlof 1 zak met 3 kleine kropjes sla 4 Elstar appels 7 bananen 1 doos rode pitloze druiven 1 bakje cherrytomaatjes 1 zak peultjes wat een box! Die gaan we vaker proberen te scoren.
Wij hadden vandaag een box met biologisch vlees. 25 euro betaald. We hadden 4 hamburgers 4 speklappen 2 keer gemengd gehakt 1 keer rundergehakt 2 biefstukken 1 stuk varkenshaas 2 entrecote 4 filetlappen Echt super voor dat geld. Wij hoeven voorlopig geen vlees te kopen
Vandaag twee vegetarische overblijvers gehaald bij de AH. Totaal (normale prijs) €28. Betaald: 9,90. Gelukkig vrijwel alleen groente. Deel in de diepvries, deel morgen eten Vega broodbeleg komt hier ook wel op Bekijk bijlage 746047
Was idd een grote storing, precies rond Lidl tijd hè ik heb hem gelukkig wel haha. Nu doet alles het ook weer goed geloof ik.
Deze week weer twee boxen gescoord. Bij de plaatselijke bakker: En de Dirk: Bij de bakker heb ik 4,99 betaald en bij de Dirk 3,49. Het lijkt me duidelijk met welke ik blijer was
Probeer het steeds bij de Lidl, maar lukt niet, ook al zit ik precies op het juiste tijdstip. Ververs de pagina constant... Dan maar bij een bakker waar ik in de buurt was: 3 hele broden Zak puntjes Wafel, koffiebroodje en 2 andere luxe broodjes Was ik ook wel tevreden mee Bij de AH had ik deze week helaas geen bakkerij overblijver, maar wel heerlijk brood van de dag ervoor gescoord voor €0,50 per stuk.
Vandaag weer een keer een box bij de plaatselijke bakker: 1 half donker brood met zaden 1 heel lichtbruin brood met zaden 1 donker stokbrood 2 hamkaas croissants 4 verschillende luxe broodjes Ik hoopte erg op gebak, maar helaas....