Ik ga er morgen een ophalen bij een patisserie hier in de stad, is nieuw zag ik bij toogoodtogo. Ben heeeel benieuwd!
Ik had gisteren in totaal 4 hele broden en 6 halfjes bij de dirk voor 3,50. Vriezer zit dus weer vol. Er zat 1 halfje wit bij, daar hebben we gelijk tosti’s van gemaakt. Voor de rest eten we alleen bruin broof. We kunnen weer een week of 2/3 vooruit.
Ook al zo'n mooi pakket bij de Dirk Toen ik gisteren mijn pakket ophaalde vroeg de medewerker aan mij hoeveel ik er voor betaald had. Ze was echt verbaasd over de hoeveelheid en de prijs. 6,5 broden. Voor ons is dat een klein weekje.
Ik vind het echt jammer dat er hier in de buurt zo weinig winkels zijn die meedoen. In ons dorp maar 1 supermarkt en daar vis ik altijd achter het net. Een dorp verderop heb je de AH overblijvers sinds kort en 1 supermarkt voor TGTG. Daar moet ik al 5km enkel voor rijden dus eigenlijk kan dat ook niet uit. Wel een broodbox bij de AH gereserveerd voor vanavond. Verder zit alles op 20km afstand wat betreft TGTG dus moet ik echt vooruit plannen wanneer ik waar ben
Balen is dat. Ik moet vaak ook wel iets verder rijden. Maar neem wel gok voor 10 min rijden. Weet nu ook een beetje welke de moeite zijn. Broodbox van de ah is bij mij heel wisselend. Ik doe hem alleen als we dagjes weg gaan, want soms heb je veel zoetigheid (lekker, maar niet echt nodig).
De vega box van AH vond ik wel ok afgelopen week. Niet overdadig maar fijne producten. Ik bestel mijn boodschappen online bij een bio webshop dus kan ik de boxen niet combineren met de boodschappen. Wel probeer ik dan te kijken wat er verder nog in de aanbieding is bij de AH aan bijv huishoudelijke producten die ik nodig heb om zo niet voor niets te rijden als de box tegenvalt. Voor vanavond een broodbox besteld, was het enige wat er nog was helaas, anders had ik ook een vega meegepakt.
Hier is dat ook wel een beetje hoor. De Dirk is 3 km. Goed aan te fietsen dus, maar ik moet wel met de veerpont over en dat kost natuurlijk ook wel geld. Ik heb nu wel helder op welk tijdstip de verschillende winkels hun pakketten online zetten. Dat scheelt wel. Maar dan nog vis ik wel eens achter het net. De AH zit hier een km 6/7 vandaan. En het ophalen is 's avonds. Dat komt niet altijd uit. Eén voordeel van het in de avond ophalen is dat ik het met mijn mans auto kan doen. Dan heb ik geen benzinekosten.
Hier van de week 2 broodboxen opgehaald bij dirk. 3.49 per box. 5 hele broden 9 halfjes 2 halfjes (slank brood haha ff de naam kwijt) Alles was volkoren en meergranen. Zoon(7)zei dit is de slechtste broodbox ever haha hij houdt niet van brood met zaden erop. Wij hebben alles gehouden zonder zaden en natuurlijk ook wel wat met en de rest voor m'n zusje haar vriezer ook weer vol.
Net de box van de patisserie uit de stad opgehaald. Beetje teleurgesteld want ik had zin in een gebakje of iets 1x koffiebroodje (m’n vriend zn favoriet, lucky him) 1x vloerbrood ongesneden 1x italiaanse bol 12x bruine bol zacht 1x bruin stokbrood Voor mij niet voor herhaling vatbaar maar wel goede kwaliteit!
Broodbox van de Ah vandaag Bakkers brood spelt L&P klein broodje 2 vegan donuts. Tot hier houdbaar tot 4/3 Speculaascake 8/3 Stroopwafels 8/3 Pizza brood 6/3
Ik vergeet steeds foto's te maken. Pas één bij Dunkin donut gehaald en daar zaten maar 5 donuts in ipv 6 Gisteravond bij een andere AH waar ik in de buurt was een bakkerij overblijver (2 hele broden, 2 kaasstengels en nog 2 broodjes), viel wat tegen omdat ik zoveel meer gewend ben bij mijn eigen AH Daar krijg je altijd een hele tas vol liefde en passie broden. En een vega overblijver (bloemkool rijst, sla, zoete aardappel friet, krieltjes en een gebakje). Vond het ook niet heel veel, maar ben vast te vaak verwend door mijn eigen AH.
Vandaag 3 broodboxen gehaald. 2x plus 1x Deka. 9 hele broden 6 halve 5@6 zakken bollen, wit bruin pitten muesli. Eierkoeken 4 tompoucen Doosje soesjes Doosje met die pops met roze met hartjes 6 gekleurde donuts 2 normale donuts Brood was ook vanalles volkoren tarwe spelt wit.. Heb er 10 euro voor betaald en heb het verdeeld tussen mij, mn zus en een vriendin.
Pakket van de banketbakker hier uit de buurt (€4,99) - 6 tarwe puntjes - halve tarwe mik met zaadjes en pitjes - 6 rozijnenbolletjes - 3 mueslibollen - 1 kaasbroodje - 1 saucijzenbroodje - 1/2 cappucinovlaai Aangenaam verrast Heel erg blij mee
Vandaag bakkerij Bart 1 zonnebloempitten brood bruin 1 lekker maisbrood 2 zoete stengels met kaneel 1 muesli stengel 2 triangel muesli broodjes 5 zachte witte bolletjes 6 muesli bollen. Erg blij mee
En weer een broodbox van de Dirk. Een andere dan waar ik de laatste twee keer was, maar ook deze is top:
Gisteren box van de bakker, zat een zuurdesembrood bij. Nog even afgebakken in de oven, was heerlijk!
Bakkerij Bart: 1 volkoren brood ,1/2 pompoenbrood donker, half wit met zonnebloempitten, 5 harde wit/ bruine grote bollen, 5 zachte punt broodjes.
Volgens mij hebben wij echt mazzel met onze appie en de broodboxen. Gisteren weer eentje gehaald en daar zaten 14 broden en een doos donuts in.