Vriezen jullie wel eens de donuts van dunkin donuts in? Op de site staat dat het wordt afgeraden, maar waarom zou het niet kunnen?
Lidl : Bak druiven Bleekselderij (weggegooid) Ijsbergsla Sjalotjes Perssinaasappels 4 hele grote aardappelen Spitskooltje 8 appels
Ja, altijd! Ik koop er altijd 12, veel te veel voor ons samen Dus we kiezen er meestal beide 1 uit om gelijk op te eten en de rest vries ik in. Ontdooi ze buiten de koelkast, zijn ze nog steeds heerlijk!
Doe je goed, ik had 4 gebakjes en een zakje bruine bolletjes (6 stuks)… had ik liever die van jou gehad!
Wij hadden nog maar 1 brood in de vriezer, dus de voorraad moest even worden aangevuld. Dus nu heel blij met het brood! Maar soms hebben we een taartje, en dat is ook altijd wel leuk haha!
Hier vorige week bakker box. 4 broden (maanzaad wit, zonnebloempitten, tijger wit en volkoren) 4 ham kaas croissants, 12 bruine bolletjes met maanzaad, 2 kaasstengels en een soort kaneelbroodje. Zitten hier altijd standaard 4 broden in.
Mooi pakket! Bij onze bakker was het eerder ook 4 broden en iets van een gebakje. Nu vele malen minder. Nu gaan we naar een andere bakker. Laatst 4 lekkere broden, 1 zak krentenbollen, grote zak broodjes
Het lukt mij ook nooit om een lidl pakket te kopen op het moment dat ze erop komen. Maar soms komt er 's avonds laat of 's morgens vroeg nog ineens één beschikbaar, zo is het me al wel een paar keer gelukt.
Heb het ronde brood opgezocht. Als ik het goed heb gevonden stond er bij dat het met amandelspijs was. Heerlijk!
Ik heb hem nog niet aangesneden, maar volgens de omschrijving moet dat er wel in zitten. En als ik iets lekker vind in combi met krenten/rozijnenbrood is dat het wel.
Is het een Hoeksche broeder? Die lijkt me erg lekker! Leuk pakket hoor. Als ik zin heb in iets lekkers neem ik ook een pakket van hen