@Zuul kruiden kan je prima invriezen. Ik heb gister geprobeerd de Lidl box te krijgen, maar is niet te doen joh Brood is voor ons niet echt handig omdat we maar een kleine vriezer hebben. En supermarkt boxen niet handig omdat we vegetarisch eten.
Hier kan je ook vegetarische supermarkt boxen kiezen. De gewone boxen neem ik ook niet want ik heb toch bepaalde zaken dat ik niet wil. IK denk dan aan de americain en kippenmagen die ik hier zag (eigenlijk niets van vlees uit de supermarkt ).
Ik heb het gister ook alleen maar gekregen omdat er 3 mensen klaar zaten om te kopen Harde kruiden wist ik maar Dille kan dat ook? En citroengras?
Mijn box. 1 wit groot brood. 1 groot rozijnen brood. 5 pistolets 2 meergranen croissants 1 gewone croissant 2 boterkoeken met chocolade. De pistolets ga ik morgen vullen met spek, ei, lenteui en champignons. Croissants zijn voor morgen vroeg voor de kinderen. Eventjes oven in en erna choco tussen. Smullen maar.
2 bakker boxen. Man en ik op het zelfde moment een box gekocht wat we niet van elkaar wisten we hoopte nog op iets lekkers erbij maar het was echt alleen maar brood er paste wel wat in mijn kleine vriezertje, maar lang niet allemaal. Net wat langs mijn ouders gebracht en nu heb ik alleen nog 2 hele witte broden over
Vandaag box Boon markt: Kip ketjap ovenschotel Kiemgroente trio Italiaanse roerbakgroente Bak champignons Gebraden gehakt Cornedbeef Geparneeede gehaktballen Mini gehaktballetjes Chocola Stacciatella toetje 4x Maaltijdsalade geitenkaas Surinaamse eiersalade Alles op de dat behalve de toetjes, das wel ruk. Aangezien ik het tussen 18.00 en 20.00 moest ophalen.
Denk dat t meeste wel in de vriezer kan toch? Salade en champignons zou ik morgen nog wel aandurven na even kijken, ruiken, proeven.
Ik had: 5 eierkoeken 1 maïsbrood 1 croissant 1 suikerbrood 6 witte bolletjes 6 volkoren bolletjes Ik vind het een hele leuke box voor 5 euro
Salade is op . Kiemgroente, champignons, roerbakgroente kunnen niet in de vriezer. Althans de champignons kunnen wel maar dan moet ik ze eerst schoonmaken en sauteren, gaat nu niet lukken. Morgen even kijken hoe ze eruit zien. Voor de rest denk ik dat ik met de rest genoeg kan. Wij zijn met z'n 2 dus dat word toetjes eten. Die zijn goed tot de 27ste. Maar prima box. Morgen naar de Turkse bakker voor een ontbijt. Welke ik wel wat later op ga halen.
Dat wordt lekker tosti's en wentelteefjes in het weekend Oh en broodpudding is ook erg lekker. Warm uit de oven, grote klodder slagroom erop! Heerlijk
Zit champignon in. Anders zou ik het ook in de vriezer doen. Wij eten geen varkensvlees. Dat geef ik dan aan mijn schoonouders.
De ontbijt box van de Turkse bakker voor 4.99 10 witte puntjes 3 bruine bollen 6 bruine puntjes Twee van die ronde weet even niet hoe die heten 2, volgens mij feta broodjes 5x baklava. Die broden komen heel goed uit aangezien we volgend weekend visite krijgen en ik verse soep met brood wilde eten.