Vandaag een tasje gescoord van de visboer. Er zat in Bakje krabsalade voor op brood. (Salade) 4 gebakken visjes En wat pesto penne. Wel een leuk pakketje. Was 5 euro.
Vandaag 2 pakketten gehaald bij de bakker (2 verschillende). Had gehoopt op meer brood maar dit was wel een traktatie voor de kinderen. - 3 halfjes brood - 2 frikandellenbroodjes - 1 saucijsbroodje - 1 kaasstengelachtig iets met gehakt - 2 amandelspijsbroodjes - 5 tompouce
Plus: Mosselen (jammer) Maaltijdsalade gerookte kip Lekkere ham Procuito Droge worst verpakking met 2 stuks Bakje bramen Rundvlees spies 3 stokjes 2 halve broden 1 heel brood Jammer van de mosselen maar verder lekker pakket
Hier doet de kaasboer sindskort mee, heb vandaag twee tasjes kunnen kopen voor morgen. Ben ontzettend nieuwsgierig naar wat er zal in zitten.
Er zat in (dit was 10 euro): 2x bakjes tzatziki ofzo 1x kaasspread 2x garnalen in soort knoflooksaus 2x van die dipstickjes (soort mini brood stengeltjes) 2x stukjes soort brie. Leuk tasje! Had ook van de visboer, die was dit keer erg leuk. 1 bakje gebakken mosselen in soort ketjap (dus niet knapperig) 5x gebakken visje 250 gram roomboter (blij mee hoor, altijd prima) 2 witte pisoletjes 250 gram (gok ik) soort krabsalade.
Nee precies! Volgende keer neem ik ook gewoon 1 tasje haha, maar ik was zo nieuwsgierig dat ik er direct 2 had gekocht.
Ik heb van de week een groente/fruit tas gehaald bij de Lidl. Er zaten spullen in die beschimmeld waren, en een komkommer die ook niet meer de hoofdprijs verdiende. Hier waar ik woon zijn 3 Lidls. 1 winkel heeft de stellage waar de tasjes in stonden weg gehaald. De andere 2 hebben dus tasjes die echt niet geweldig zijn, kwalitatief en kwantitatief. Jammer en niet meer te vergelijken met de TGTG doos
Pakket van 25 euro van een slager. 2x entrecote stokjes 3x 2 black angus XL burgers 2x filet americain (1 gaan we invriezen) 1x pakje vleeswaren normale waarde is 75 euro. Ik zou het niet heel snel weer doen, 25 euro is toch best veel voor een gok, maar af en toe is het wel leuk om echt goede kwaliteit (en leefomstandigheden) tegen een betaalbare prijs te kopen. Straks een pakket van de bakker, kijken wat we daar krijgen!
Brood was op, tasje op 1 minuut gemist... Echt balen! Ik kijk weer, en er stond er nog eentje op. Nog maar 8 minuten om op te halen. Vriend was 1 straat verder op visite, dus gelukt. 5x halfje brood 5 harde bollen 1 slagroom schnitte. blij mee!
Visboer (2 x) 3 gebakken visjes 1x pittige makreel salade (voor op brood) 1 maaltijd rijst met diverse stukjes gebakken vis. 3 gebakken visjes 1x crabsalade voor op brood 1x penne pesto met stukjes gebakken zalm. Nog een bakker tasje : 4 gebakjes 4 lekkere broodjes (frikandel, chocolade, en 2 kaas croissants) 6 bruine bolletjes 6 krentenbollen 1 walnoten pence 4 witte hamburger bollen. Supermarkt: Klein bakje gesneden watermeloen Zakje aardappel krieltjes Zakje aardappel schijfjes 2x 10 runderworstjes 2 rundersaucijzjes Bieze Farmer salade Lactose vrije yoghurt Gewone yoghurt Blanke vla Roerbak groente Klein bakje salade mediterraans.
Iemand al eens een broodpakket bij dirk van de broek gehaald? Ik heb vandaag voor het eerst sinds lange tijd weer wat besteld, het broodpakket bij dirk voor 3,49. Ik ben benieuwd morgen wat er inzit