Broodbox van Coop; 12 halfjes met een waarde van €18,27 voor €3,99! Waarvan twee van de echte bakker!
Box van de bakker. 5 belegde broodjes (2 kaas, 2 roomkaas en 1 milde geitenkaas) 1 gember koek 5 koffiekoeken 2 hele broden 1 croissant 3 broodjes met daar boven op gesmolten kaas. Was een duurdere box maar erg goed
Gisteren 2 boxen Magic box coop - salade vers gemaakt in de winkel met falafel - zelfde salade en dan met zalm - 2 hamburgers - 2 rundervinken - ontbijtdrank klein - pak appel kaneel vla - sandwich ei - verse pizza - pakket voor gyros Broodpakket coop - heel brood bakker - half brood - heel brood klein, bakker - stokbrood achtig brood - 1 appelflap - 2 bananensoezen ( bakker) - doos met 6 puntjes vlaai - 1 mepan pecan broodje Waren we heel blij mee. Diepvries zit vol Vandaag groente fruit tas: 500 gr bonen 400 gr champignons 1400 gr platte perziken 700 gr nectarine 1 granaatappel Fruit is zo lekker in de kwark
Net bij de Poiesz een broodbox opgehaald. Zag toevallig dat er nog twee beschikbaar waren vanmorgen. 1 luxe vloerbrood 3 x 6 witte bolletjes 2 x 4 meergranen bolletjes 4 Zeeuwse bolussen Maak de kinderen in ieder geval erg blij met witte bolletjes deze week Normaalgesproken is er nooit witbrood in huis. Volgende keer toch maar op dinsdag/woensdag halen, dan zitten er meer gewone broden in en kom ik de week door. Eind vd week ga ik nog naar de Jumbo voor afgeprijsd brood om de vriezer weer te vullen.
Dit weekend hema box - 4 ciabatta broodjes groot - 4 grote bruine broodjes met zaadjes - 6 kleinere broodjes - 2 kaasstengels - 3 appelbollen - 2 koeken - 1 aardbeienslof - 6 croissantjes - 2 saucijzenbroodjes - 1 kaasblokjes - 1 spinazie feta broodje Dit was 1 box We hebben er avondeten van gemaakt, gisterenmiddag broodje voor de lunch en savonds nog soep met kaasstengel en broodjes. Zoon als man broodjes mee naar school/ werk. Ik zo nog een broodje en dan is het wel op.
€5 aan afgeprijsd brood bij de Jumbo. Aan degene die achter mij kwam: sorry dat ik al het bruinbrood meenam... Je keek heel vuil naar mijn volle kar maar ik heb een week lang brood voor mijn gezin voor een prikkie. Had jij anders ook gedaan Verder nog wat vlees, wokgroenten en gesneden ananas meegenomen uit de afprijzing. Denk dat ik dit maar wekelijks ga doen ipv tgtg boxen proberen te scoren en er ver voor te moeten rijden.
Gisteren een broodpakket 1 bruin brood heel 1 bruin wit brood Zak met 12 broodjes wit zak broodjes 4 stuks met pompoen Baquet meergranen 1 koffiekoek 1 havermout koek 1 vanille muffin Magic box Pangasius vis Mootje zalm 2 Gordon bleu 1 bakje vega gyros Vleeswaar ossenworst Pakket gyros Drinkontbijt klein pakje Beker chocolade/ vanille vla Alpro pakje vla Vleessalade voor op brood taco Heel blij mee!
Heel eerlijk ik zou ook niet blij zijn. Ik neem nooit zoveel tegelijk mee. Met 2 voel ik me al schuldig. Als het aan het einde van de tijd is (onze supermarkt is tot 11 uur dan zou ik meer mee nemen. Bij de lidl haal ik wel eens wat maar daar staat ook een max bij.
Er was laatst heel veel vega bij de lidl en daar heb je idd de regel je mag er twee meenemen maar mijn vader eet ook vegetarisch dus toen heb ik netjes gevraagd of ik er twee extra mee mocht nemen en daar voelde ik me ook schuldig over haha. Alleen ook gedaan omdat er zoveel lag.
Er lag nog voldoende witbrood en bolletjes, het is niet zo dat ik alles mee heb genomen alleen wel de bruine broden. Ik doe 1x per week boodschappen en heb 7 broden per week nodig dus tsja... als ik dan niet 20 maar 5 euro kwijt ben doe ik dat liever.
Dit keer had jij geluk; de volgende keer een ander. Ik zou me er niet schuldig over voelen en blij zijn met het brood en geld wat ik ermee heb bespaard!
Helemaal geen schuldgevoel hoor, er lag nog meer dan genoeg voor de rest alleen bij ons eten ze liever bruin dan wit dus nam ik die mee. Er stonden 5 van die gele broodmanden op elkaar gestapeld vol met brood van de vorige dag.
Et stonden 2 zakken groente/ fruit bij de lidl. Heb niks meegenomen, druiven als de boontjes hadden last van schimmel. Champignons zagen er ook niet echt lekker uit. Lag nog wel een zak bruine broodjes
Vandaag een broodpakket van de bio supermarkt. Er stond op veel bij de pluspunten. We kregen 4 broden. Allemaal bruin, 3 met zaden/ pitten. 2 waren klein maar met het gewicht van een heel brood! 2 boterhammen en je kon er uren op door. Wat wel jammer is dat het brood gort droog is. Serieus benieuwd of het vaker bij biologisch brood is of dat we pech hebben. De hoeken onderaan het brood kreeg ik niet eens weg.
Oh dat klinkt niet goed hoor. Ik heb geen ervaring met biologisch brood, dus daar kan ik niks over zeggen. Maar dit klinkt toch wel als echt oud brood.
Ik denk dat het brood zonder toevoegingen waardoor het langer vers blijft is. Als ik zelf brood bak moet het ook dezelfde dag op anders wordt het keihard. Jammer dat het wat tegenviel qua versheid, maar je zou het evt op kunnen frissen in de magnetron? dat maakt het over het algemeen wat zachter.
Was gisteren verpakt, ik denk wat @Nummer4 zegt dat het zonder toevoegingen is. Nog even denken hoeveel sterren ik geef
Zouden ze dan in principe aan het einde van de dag (laatste kwartiertje - doen bakkers hier ook wel) moeten verkopen. Ze kunnen in de loop van de dag vast wel een inschatting maken hoeveel er overblijft lijkt mij.