Heerlijk, hoewel ik daar wel heel vaak dezelfde taart voorbij zie komen haha Ben benieuwd wat je krijgt
Hier is het ook vaak veel brood en soms nog bolletjes bij de broodboxen. Bij de bakker bart is vaker broodjes.
Oh ik moet zeggen dat ik meestal wel gevarieerde boxen krijg In 1 box had ik eens 6 dezelfde cupcakes (ook heerlijk!!!), maar meestal is het wel een lekkere mix van cupcakes, taarten, brownies, muffins, etc. Ben benieuwd, einde van de middag ophalen
Ben wel benieuwd of een broodbox van de supermarkt altijd alleen brood is of ook andere dingen zoals croissantjes etc Kan me voorstellen dat het meer is bij bakkerij Bart of een bakker.
Ja dat dacht ik ook. Bij de bakker krijg ik ook wel vaak andere dingen, nu dus een keer bij de supermarkt, maar goed brood hadden we ook nodig.
Heb ook mijn eerste magic box in de bestelling. Kan hem morgen tussen 13.00 en 16.00 ophalen. Ben heel benieuwd.. ( duim voor geen kippenmagen of lever)
Hier staat morgen tussen 13.00 en 16.00 met onderaan een aftelklokje hoe lang het nog duurt. Tot nu toe las ik hier de zelfde dag ophalen vandaar mij vraag.
Hier altijd volgende dag. Tenzij die niet uitverkocht is voor die dag, dan zijn die ook nog beschikbaar, maar wel al de avond ervoor erop gekomen zeg maar.
Ik heb de wekker al gezet om 19:10 zodat ik hopelijk weer een Lidl box kan bemachtigen vrijdag eens proberen een broodbox te bemachtigen van de plus. Voor die prijs wil ik dat wel een keer proberen. De bakker zit daar ook dan doe ik ze allebei tegelijk
Haha zo doen wij het ook Ik ben vandaag 2 boxen wezen halen bij de Lidl. 1 voor mij en 1 voor schoonmoeder maar er zat zo veel in dat ik een vriendin ook nog wat groenten en fruit heb meegegeven Uiteraard heel erg blij mee!
Oke bedankt!! Ik begon te twijfelen. Bij de broodbox dacht ik te lezen vanaf 11 uur en bleek tot 11 uur. Gelukkig lazen we het wat later nog een keer.
Ik heb zowaar een lidlbox kunnen bemachtigen! Ik keek nu net even en er stond er nog 1, die meteen gereserveerd. Vanmiddag ophalen. Ik ben benieuwd wat erin zit....