Too good to go

Discussie in 'De lounge' gestart door LizMe, 13 feb 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.715
    907
    113
    Hier brak de Lidl gister de betaling af. Hik bleef bezig met verwerken en uiteindelijk zei hij dat het was mislukt. Hij was pas 8 minuten later uitverkocht dus dat was wel heel zuur. Vandaag maar weer proberen.

2. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.030
    14.691
    113
    Vrouw
    Ik heb bij een bakker in de buurt een box kunnen bemachtigen. Straks kan ik hem ophalen. Ben benieuwd...

Neuzeke vindt dit leuk.
  3. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.751
    113
    Vrouw
    spruitstuk sowieso maar inlaat kon ik niet plaatsen oh well, goed scrabble en galgje woord :roflmao::D

4. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.030
    14.691
    113
    Vrouw
    Ik heb hem. Wel leuk voor een keertje maar zal niet heel vaak het gaan doen.
    Ik hoop juist op lekker veel gewoon brood. Dan is het in mijn ogen echt lonend.
    Ik heb nu 3 halve broodjes, 2 gebakjes en 4 luxe broodjes: 2 frikandel, 1saucijs en 1 kaas.
    Vinden we wel lekker hoor, maar heb met 1,5 brood niet eens genoeg voor 1 dag.
    Dus ook al heeft het ruimschoots de waarde van wat het hoort te zijn. Ik heb voor mijn gevoel veel betaald voor 1 dag luxe en wat brood.

Ben ik nu ondankbaar?:oops:
    IMG_20220310_100543.jpg

Suzy85, LizMe en Neuzeke vinden dit leuk.
  5. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.751
    113
    Vrouw
    Ik snap het, zou anders een broodbox bij een supermarkt proberen. Wellicht heb je dan meer brood. Daarnaast is het ook elke keer wat anders.

Ik had ook een broodbox van de bakker, zelf eet ik weinig tot geen brood dus het gaat naar mijn vriend, hij is net pas begonnen aan het brood van de bakker.

Zxcvb vindt dit leuk.
  6. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.030
    14.691
    113
    Vrouw
    Ik kijk ook regelmatig bij de supermarkt op het dorp. Maar die heeft niet zo vaak een broodbox...
    Ik heb nu een paar keer een broodbox geprobeerd van een bakker.
    Ik houd het voortaan bij een box van de supermarkt.

7. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.316
    10.282
    113
    Nee ik snap je wel. Betreft waarde kom je er wel. Maar als ik dat vergelijk met mijn eerste broodbox is het een groot verschil. Heb nog geen nieuwe want er zaten 7 broden in.

De broodbox van bakkerij Bart was ook heel anders, 2 broden, 5 kaasstengels, 7 losse broodjes en een stokbrood. Dat voelde inderdaad ook meer als luxe.

Zxcvb vindt dit leuk.
  8. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.681
    18.753
    113
    Vrouw
    Neen ik vind dit niet ondankbaar klinken.
    Als ik bij de bakker ga en ik kies voor brood &co (die co is sandwiches, broodjes, ....) dan hoop ik ook de we hoofdzakelijk brood krijgen :).

Als ik de gebak box kies dan hoop ik dan weer op lekkere taartjes en geen koffieloeken:)

Zxcvb en LizMe vinden dit leuk.
  9. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.870
    2.551
    113
    Nee heel herkenbaar hoor, hadden wij met de bakker bart hier in het dorp die doet ook vooral veel lekkers. Brood zijn ze minder aan het weggooien en moet meer op bestelling bij las ik laatst dus heel goed eigenlijk maar als wij voor een paar weken brood willen hebben haal ik daar dus niet. Wel als ik bezoek krijg ;)
    Zolang je door hebt dat het aan de waarde zit is het toch prima :) Iedereen doet het voor zijn/haar reden. Ik zie ook heel veel mensen die balen als er alleen maar brood is.

Wij hopen altijd op 90 procent brood en iets lekkers voor na het eten of bij de thee :thumup:

owly en Zxcvb vinden dit leuk.
  10. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.870
    2.551
    113
    Ik vind dit aan de ene kant heel slim maar aan de andere kant vind ik de mix ook juist zo leuk :)

11. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.681
    18.753
    113
    Vrouw
    Je kan natuurlijk ook 2 boxen nemen (als er zijn).
    Dan betaal je eens 3,99 voor brood&co (waarde 10 euro) en 4,99 voor gebak (waarde 15 euro).

Maar zoals nu, had ik maandag gebakjes aan -35% bij de AH dan vind ik het niet nodig om nog eens taartjes te hebben tijdens de week en koop ik liever gericht.

In het weekend dan een box met mix zou ik wel prima vinden maar dat bieden ze niet aan :).

LizMe vindt dit leuk.
  12. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.870
    2.551
    113
    Dat is inderdaad wel leuk om dan te doen, twee boxen nemen :)

13. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Dan ben ik toch degene, die inderdaad zegt: ja, je bent een beetje ondankbaar. ;)
    Met anderhalf brood bij een bakker zit je namelijk al ongeveer aan die 5 euro, die je hebt betaald, dus de rest is allemaal bonus in mijn ogen. Het gaat erom dat je verspilling tegen gaat toch, niet dat je je weekboodschappen extra goedkoop doet.

Tenminste, dat is wat er aan het begin van het topic gezegd werd tegen mij, toen ik zei dat ik me bezwaard voelde om een box voor de neus van mensen weg te kapen, die het niet zo breed hebben. Toen werd er gezegd dat mensen, die het niet zo breed hebben, niet zo snel iets als een box van de bakker zullen nemen, omdat je in de supermarkt nu eenmaal in de aanbieding ook goedkoop brood kunt kopen, zonder dat je risico loopt op alleen luxe producten.

Neemt niet weg dat je uiteraard best teleurgesteld mag zijn als je op wat anders gehoopt had. ;)

Bellybell en Sado vinden dit leuk.
  14. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Ik zou het ook leuk vinden als de bakker een gebaksbox zou doen!

@Zxcvb nee hoor dat is niet ondankbaar vind ik, ik snap je ook heel goed. Ik neem de bakker ook niet vaak meer, 2 jaar geleden nog bijna elke week, nu eigenlijk pas de afgelopen 2/3 weken weer eens genomen, maar ik zou ook heel blij worden van gewoon lekker veel brood en niet allemaal snacks en harde broodjes. En onze bakker doet er 1 of hooguit 2 broden bij, dus ja die neem ik niet meer elke week :p zo ook de marktbakker bij ons, altijd mega veel snack broodjes. Het is zijn geld wel waard, maar normaal zou ik dat ook niet kopen.

15. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.030
    14.691
    113
    Vrouw
    Je mag me ondankbaar vinden hoor;)
    €5,- voor 1,5 brood vind ik megaduur. Daarom kom ik normaal ook nooit bij de bakker:D

Als ik brood koop is dat meestal €1,- brood van de plus:thumup: Smaakt prima en is goedkoop. Soms koop ik het aanbiedingsbrood bij de plus, dan wordt er hier nog een paar extra boterhammen klaargemaakt door de kinderen. Want dat smaakt toch wel heel lekker.

Wij krijgen ook regelmatig brood van een bakker. Er zijn twee gezinnen hier op het dorp die 2x per week bij een bakker brood ophalen wat over is gebleven. Zij verdelen dat brood weer onder (grote) gezinnen hier op het dorp.
    Wij krijgen daar regelmatig brood van. Soms een paar weken niet, soms 2x per week.
    Dat is heel wisselend van samenstelling. Soms alleen maar broden en een andere keer een tas voor broodjes hard/zacht, eierkoeken, krentenbollen etc. Er gaan dus weken voorbij dat ik zelf geen brood hoef te kopen.
    Dus een keer €5 betalen voor wat lekkers is echt niet erg hoor:D, maar ik heb gisteren geen brood gekregen, dus hoopte wel op iets meer brood dan niet eens genoeg voor 1 dag...

LizMe vindt dit leuk.
  16. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw

Hoe smaken die koffie loeken??:p:D

Een aanrader?? Of zeg je euhm nee laat maar zitten?:p:p

LizMe en Zxcvb vinden dit leuk.
  17. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    #577 wishfulthinking, 10 mrt 2022
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2022
    Bij onze bakker kun je kiezen uit een broodbox €3,99 (dus alleen brood) of een Magic box €4,99 waar dus ook gebak bij in zit

Is dit bij jullie en anderen in dit topic niet zo??

18. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.030
    14.691
    113
    Vrouw
    Nee, bij de bakker hier kun je kiezen uit een ochtendbox of een middagbox.
    Dus daar doen ze er van alles wat in.

19. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.681
    18.753
    113
    Vrouw
    Dat is een Belgische delicatesse hoor.
    Heerlijk.

Of nee gewoon een typfout :D

wishfulthinking vindt dit leuk.
  20. Fruity90

Fruity90 Fanatiek lid

16 jan 2022
    2.888
    4.160
    113
    Vrouw
    @Zxcvb Niet ondankbaar maar dat is wel het risico wat je neemt bij sommige zaken. Heb zelf ook al een keer gehad, er was een vegan box van een griekse delicatessen zaak met (volgens beschrijving) 'Bijvoorbeeld kefir en vegan salades'.

Dus ik zat mij te verheugen op kefir, en salade en iets van olijven ofzo.
    Was dus een box met 3x kefirfrisdrank en 3x vegan salade. :o:.

Deel Deze Pagina