Too good to go

Discussie in 'De lounge' gestart door LizMe, 13 feb 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LizMe

    LizMe Fanatiek lid

    7 aug 2016
    3.113
    2.002
    113
    Wauw wat netjes zoveel verschillende! :)
    Mijn vriend werkt in omliggende plaatsen hier en dan rij ik nog wel eens een dorp verder om iets op te halen maar idd je gaat niet rijden om het rijden.
     
  2. LizMe

    LizMe Fanatiek lid

    7 aug 2016
    3.113
    2.002
    113
    Ik ben hiervoor ook nooit op tijd bij die bakken xD
    Misschien weet iemand hier welke tijden daarvoor handig is?
     
  3. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.915
    15.362
    113
    Boxen van de supermarkt regelmatig gehaald, maar doe ik niet meer. We krijgen het niet op en er beland daardoor nog veel in de prullenbak, waardoor we het doel een beetje voorbij gaan :)

    We kopen wel graag boxen van Starbucks, Dunkin Donuts en De Drie Graefjes, maar wel met mate hahaha :D
     
    Lovieyou, owly en LizMe vinden dit leuk.
  4. LizMe

    LizMe Fanatiek lid

    7 aug 2016
    3.113
    2.002
    113
    3 graefjes heb ik ook 2x gedaan als ik in Amsterdam was, geweldig haha maar zo slecht!
    Wij hebben ook een keer een ontbijt gehaald bij het Inntel hotel in Amsterdam via too good to go. Dat was zo'n top ervaring. Die vrouw vertelde dat de mensen die de tweede box hadden hadden gebeld dat ze toch niet konden dus we waren alleen.
    Die vrouw hielp ons zelf inpakken, ging onze flesjes met sap vullen.
    Was zo bijzonder haha!
     
    Rizzoli en Sado vinden dit leuk.
  5. LizMe

    LizMe Fanatiek lid

    7 aug 2016
    3.113
    2.002
    113
    Vandaag begonnen met mijn eigen bespaar challenge :thumup:
    2x een plus magic box voor €9,98 totaal, het moet dan ongeveer €29,94 waard zijn.
    Ik heb de waarde nagerekend en ik kom op €45,- euro ongeveer :eek:
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Jojo2021, Zuul, owly en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    Als er dingen in zitten die je niet op krijgt kan je het ook over gratis af te halen via Facebook zetten. Zo hadden wij laatst eea wat we niet op kregen en niet ingevroren kan worden (was nog 2 dagen goed). Toch nog weer iemand blij mee gemaakt ;)

    Echt heel veel kan je invriezen (ook vleeswaren voor op brood bijvoorbeeld). En zuivel is vaak nog best 2-3 dagen goed na datum.
     
    Zuul en LizMe vinden dit leuk.
  7. Cin85

    Cin85 VIP lid

    12 jan 2010
    11.890
    13.060
    113
    Vrouw
    Mijn record was ooit bij een restaurant, die hadden een bruiloft met bbq gehad, maar ook nog een tgtg boxje over. 3 kilo spareribs, paar maïskolven, 23 saté stokjes saté en nog wat steaks. :eek:Was allemaal nog niet afgebakken. Dus hebben die avond heerlijk gegeten en de rest ingevroren.
    Verder halen we soms een box bij de plaatselijke supermarkt hier, maar ik denk er vaak niet aan.
     
    LizMe en Fruity90 vinden dit leuk.
  8. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.497
    3.161
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Onze favoriete boxen zijn: Coop (broodbox) en Lidl . Bij de lidl vind ik het juist gewoon leuk omdat we dan dingen eten die ik anders niet zou halen. Van onbekende groenten, of dingen die we niet zo lekker vinden, maak ik meestal stamppot of soep. Stamppot wordt regelmatig nog dezelfde avond verwerkt en in de vriezer gezet (als we al iets anders op de planning hadden) . Fruit vinden we érg leuk om te proeven of om gewoon af en toe iets te halen wat ik veel te duur vind om zelf aan te schaffen. Vandaag heb ik een moyenne gegeten :) heerlijk!

    Echte Bakkers vallen vaak tegen; ik koop anders brood van 1 euro ... en als je dan 3 broden hebt en een vruchtencake - dan is het prijstechnisch het wel waard - maar persoonlijk niet ;)
    Met uitzondering van Bakker Bart - die is vaak weer wel goed.

    Overigens is de lidl hier létterlijk binnen 2 seconden uitverkocht. Je moet er bovenop zitten wil je die hebben...


    Verder: Wij hebben een extra (grote) vriezer in de schuur. Dat helpt wel bij dit soort pakketten..
     
  9. Lief of Stoer

    Lief of Stoer VIP lid

    25 apr 2011
    5.838
    2.704
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik ben benieuwd wat er dan in de Dunkin box zit. Hier kan ik er ook eentje ophalen redelijk in de buurt, maar voor 6 donuts ga ik niet rijden.
     
    linnim vindt dit leuk.
  10. Lief of Stoer

    Lief of Stoer VIP lid

    25 apr 2011
    5.838
    2.704
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik heb ze in het verleden veel gebruikt, maar tegenwoordig niet meer zo. De supermarktboxen vond ik niet fantastisch. Die van Lidl uitgezonderd, want voor 3 euro een box vol groenten en fruit is natuurlijk een koopje. Ik heb diverse bakkers geprobeerd en bleef er een poos bij eentje hangen. Hele grote boxen met echt heel veel brood steeds. Toen er een andere dame kwam werken was het over. Toen iedere x maar 2 broden (waarvan vaak eentje wit), veel hartige broodjes (frikandellenbroodjes, saucijzenbroodjes e.d.) en van die harde bollen. Die halen we niet meer. De AH een dorp verder heeft overigens diverse boxen: Magic box, vega box, broodbox, uit het assortiment box en de feestdagen box. Voor iedereen dus wel iets.

    Ik ben dus nog benieuwd naar Dunkin en in Roosendaal kun je een kilo chocolaatjes ophalen voor 10 euro bij Art of Chocolate. Iemand die ooit gedaan? Of de multivlaai?
     
  11. meintje

    meintje Fanatiek lid

    9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Harde broodjes zou je in een gesloten plastic zak (dus niet zo eentje met die hele kleine luchtgaatjes erin) kunnen doen en dan de volgende ochtend oppiepen in de oven. Van een echte Bakker moet dat kwalitatief geen probleem zijn.
     
    LizMe vindt dit leuk.
  12. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.915
    15.362
    113
    Ik heb ‘m nu al een tijdje niet gehaald, maar meen dat ik er een stuk of 8 kreeg telkens.
     
    Lief of Stoer vindt dit leuk.
  13. Bellybell

    Bellybell Fanatiek lid

    30 dec 2012
    4.524
    4.381
    113
    Dames, hier is ook een Facebook groep van; too good to go pakketten. Hier wordt echt heel veel gepost ovet de inhoud vd pakketten
     
    LizMe vindt dit leuk.
  14. Bellybell

    Bellybell Fanatiek lid

    30 dec 2012
    4.524
    4.381
    113
    Zo kun je ze ook in de vriezer bewaren. Als je ze dan wil eten, even (ongeveer) 5 min in de oven en klaar :)
     
    LizMe vindt dit leuk.
  15. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    11.116
    15.624
    113
    Vrouw
    En vind jij dat nog hetzelfde smaken en kraken ?
    Ik vind dat vies tegenvallen :D.

    Of ik doe iets mis.
    Hoeveel graden neem je bijvoorbeeld?
     
  16. Bellybell

    Bellybell Fanatiek lid

    30 dec 2012
    4.524
    4.381
    113
    Die van bakker bart doen het prima. Wel niet eerst laten ontdooien, misschien doe jij dat wel? 180 graden en ik prik tussendoor met mn vinger in het broodje om te kijken hoe hard hij is :p:D
     
  17. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Pistoletjes of harde broodjes even in de oven paar min. 140-160 graden. En dan zijn ze prima.

    Invriezen kan ook.
     
    Neuzeke vindt dit leuk.
  18. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.425
    5.512
    113
    Vrouw
    Ik haalde nog wel eens een box van de Vomar maar ben er mee gestopt.
    Er zaten te vaak spullen in die we hier niet gebruiken.
    Veel kant-en-klaar, of verse pizza, dat soort dingen.
    En ik eet in principe alleen biologisch vlees.
    Dus die sla ik nu over.

    Groot liefhebber van de Lidl groenten/fruit box! Ik heb 3 filialen in de buurt zitten.
    Haal er eigenlijk elke week wel een.
    Het is wel een ding, je moet echt klaar zitten, dochter ook met haar mobiel.
    En dan hopen dat het lukt.

    De broodbox doe ik af en toe.
     
  19. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.425
    5.512
    113
    Vrouw
    Exact, dat vind ik ook zo leuk aan de Lidl box.
    Ik had laatst granaat appel en kakifruit.
    Moest echt even gaan kijken wat ik daar nu mee kon.
    Heerlijke toetjes van gemaakt.
     
    NiVa0230, Athina en LizMe vinden dit leuk.
  20. Zxcvb

    Zxcvb VIP lid

    13 dec 2019
    10.347
    12.035
    113
    Vrouw
    Wij krijgen vaak brood. Daar zit dan ook regelmatig stokbrood of harde broodjes bij.
    Even de oven opwarmen, dan de broodjes/stokbrood even vochtig maken en ze een minuutje of 4 in de oven. Zo lekker!! Alsof ze net bij de bakker vandaan komen:thumup:
    Dat kan dus ook heel goed de volgende dag.
     
    Zoe123 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina