Nee, ik vind het ook lekker. Maar begrepen dat het niet zoveel doet, dus koop het nooit eigenlijk. Zou het zeker wel opmaken als ik ze gratis zou krijgen.
Ik ook en klopt, de concentratie van de probiotica is veel te laag. In de fertiliteit word probiotica nog wel eens voor geschreven bij verstoring van darmflora/ en vaginaflora om het zo maar te noemen maar dat zijn veel hogere concentraties.
LidlBox: - net mandarijntjes - 1 grote bloemkool - 1 zak radijsjes - klein doosje tomaatjes - avocado - bak met (hele grote) aardbeien - bosje bosui (altijd ) - bak babyspinazie
Voor morgen een ochtendbox bij de bakker. Hoop op brood en iets lekkers voor de lunch aangezien we dan bezoek krijgen.
Ik heb weer een tasje van de bakker gekocht. Gisteren ookal, maar nu een andere bakker. In mijn tasje van gisteren zat : 2 zakken witte bolletjes 2 zakken krentenbollen 1x brood met pitten heel 1x Ander heel bruin brood 1 zak Bruine bolletjes 1x Stokbrood bruin En ik kreeg 1 stokbrood van m'n moeder.
Ik had het jaren geleden tijdens de zwangerschap, zou beter voor mijn afweer zijn. Vond het ook niet vies. Maar misschien hebben ze nu alles wel veranderd
De Lidl box 2 zakken spinazie Zak sperziebonen Zak munt 1 appel 1 citroen Bak aardbeien waar denk ik niet veel van overblijft (schimmel)
Vanmiddag logde ik in om te kijken of er nog wat leuks was, kwam ik een box tegen van een patisserie hier dichtbij voor 3,50. Het bleken 4 luxe gebakjes te zijn. Normaal gesproken betaal Je daar zeker 2 euro per stuk, maar ik had ze anders echt niet gekocht, voor 3,50 is het wel leuk. Gaan we mooi opeten samen met oudste zoon vanavond als de rest slaapt