Op mijn uitslaap dag toch vroeg eruit om mijn broodbox van de bakker op te halen. Om 13.00u nog een keer de lidl groente en fruitbox. Misschien dat ik er straks nog 1 van de super bij doe, anders doe ik die morgen en zondag ophalen.
Toch mooie prijzen . Hier zijn de gebakjes op mijn foto van 3.20 tot 3.85 euro (belachelijk veel geld). Macarons 4,5 . Broodpudding maar 1,30.
Hier doen ze gelukkig altijd 10 verschillende. Altijd iets over de datum, maar nog maar 1 keer gehad dat het echt niet meer te drinken was.
Er zitten er een aantal in de buurt die het doen, maar deze is echt een aanrader. Altijd goede biertjes (van rond de 5 euro per stuk). Mijn man heeft een Untappd account en al veel verschillende biertjes op. Ik drink zelf vaak ook wel mee. Deze keer vooral IPA's en die kan kan ik ook zeker waarderen.
Vandaag in mijn tasje van de bakker. 2 punten red velvet gebak 1 saucijzenbroodje 2x half wit 2x half bruin 1 zakje met vier krentenbollen 1 zakje met 4 witte bollen en 1 bruin pistoletje. Waarde rond de 17 euro! 5 euro betaald.
We hebben zojuist een pakket bij een Turkse Bakker gehaald. We kregen een gigantisch pakket. Ik voelde mij helemaal bezwaard met bijna 2 vuilniszakken vol met brood...!
Daarom ga ik daar niet heen, onze eerste en enige was ook zo bizar veel. We zijn maar met 2 en ik eet nauwelijks brood. Gelukkig hadden we bezoek en is het samen met soep op geraakt. Bizar wat ze mee geven.
Dat snap ik helemaal! Dit is ook echt te veel voor ons. 4 Turkse broden, 2 halfjes wit, 9 stokbroden, 22 broodjes en 2 pecannotenbroodjes.
Wij hadden 10 surinaamse witte punten, 3 ronde volkoren, 6 volkoren punten, 2 sumit sesam, 2 feta broodjes en 5 stukken baklava.
Wauw! Dat klinkt wel als goede boxen Hoewel ze er misschien beter meerdere boxen van hadden kunnen maken