Bij de ah hebben ze zakjes (zelfde zakjes waar je nu je groente en fruit in kan doen en vaker kan gebruiken ) die vullen ze met groente en of fruit en koop je voor 1 euro. Soms hebben ze niks soms meerdere zakjes. Als ze er wel zijn liggen ze op de groente en fruit afdeling
Bij ons zijn de AH VERSPIL ME NIET ZAKJES. Dat is dan 1 euro voor een zakje . Ik weet niet of dat echt tgtg van het is bijna over datum is. Bij ons lijkt dat eerder op spullen waarvan de verpakking stuk was of een pak waar 1 stuk fruit nier meer goed was maar de rest nog prima,...
Klopt stel dat je zo'n verspakket hebt en er is 1 ding stuk dan moet het hele pakket weg eigenlijk en nu stoppen ze het hierin. Hier zitten er vaak aardappels met uitlopers, bananen die bruin worden en verspakketten in.
Haha! Ik merk bij de Lidl ook wel een bepaald thema van dingen die er bijna elke keer inzitten. Geen idee waarom. Misschien bederft het sneller.
Ik vond dit ook bij AH op de broodafdeling laatst! Heb bijv een zak krentenbollen voor 50 cent gekocht
Ja is hier ook hoor wij hebben het een keer gevraagd, waarom sommige dingen er elke week in zitten zoals bvb een bloemkool. Reden was dat die nu minder gekocht worden omdat het nog geen Hollandse zijn maar Spaanse, en die hielt hij dus meer over. Vanmiddag heb ik ook zeker weten weer bloemkool en broccoli maar vinden de kids gelukkig erg lekker. En je herkent vaak wel de dingen die die week in de aanbieding zijn, daar hebben ze dan natuurlijk meer van en zal miss sneller wat van overblijven. Van de zomer zal het weer een heel ander pakket worden
Ik heb een brood box kunnen bemachtigen voor morgen bij de Spar in het dorp. Zij krijgen/verkopen brood van de bakker uit het dorp. Deze doet zelf niet mee. Is de eerste keer en ben heel benieuwd.
Ik kijk naar deze groente en fruit en kan alleen maar denken: hoezo kon dit niet gewoon meer verkocht worden? Begrijp me niet verkeerd, ik ben blij voor jou met dit mooie pakket! Maar dit is toch nog allemaal super-, SUPERvers? Kopen supermarkten niet gewoon veel te veel in? Begint het probleem van voedselverspilling niet daar?
Jij hebt altijd van die reuze pakken mer super verse spullen . Mag ik nu eens vragen welke data er op die groenten in de plastiek staat.
Nee hoor snap je helemaal, ik ben ook gewoon heel blij met de mooie pakketten elke week en hij geeft ook gewoon nog mooie spullen mee en niet waarvan je thuis denkt, dat kan de bak in. Wat ik zo gauw 'opmerk' aan mijn pakket, waarom hij het waarschijnlijk erbij doet, is de mandarijnen is het net kapot, kiwi's het net kapot, paprika's verpakking kapot, tomaatjes geen verpakking meer, radijsjes worden wel wat slechter al, broccoli heeft een kapotte roos waardoor die anders waarschijnlijk blijft liggen, witlof en sla wat kleine plekjes. Ik denk dat de jongen die deze pakketten maakt daar vooral op selecteert, het echte slechte geeft hij niet meer mee/ligt er al niet meer, hij geeft hetgeen waarvan hij denkt dat het niet meer verkocht word vanwege die kleine gebreken, en liever dan zo in een pakket dan alsnog weggooien.
@Rapunzel @nizzie86 wat ik zelf hier zo bizar aan vind is dat Appie paar jaar geleden begon met buitenbeentjes. Paprika's die er beetje anders uitzagen. Blijkbaar zijn wij zo stront verwend dat we dit niet zo uit de schappen pakken.