Op de tgtg app kan je zien wat ze aanbieden. Bijvoorbeeld: Brood & co, gebak, groenten en fruit en soms staat er verrassingspak, boodschappen box .
Ik ga morgenochtend mijn eerste TGTG box ophalen, een broodbox bij de COOP. Ben heel benieuwd of het iets is. Ik moet echt nog wat meer gaan besparen en de boodschappen worden nu al zo duur! Hoop dat het vooral 'gewoon' brood is, dan kan ik daar weer even mee vooruit. Vanavond ook nog proberen een Lidl box te bemachtigen..
Wij hebben vaak wel 3 of 4 broden erin zitten en dan bolletjes 2 zakken. En dan als extra nog wat lekkers. Maar kiezen juist voor de boxen van de Coop vanwege het gewone brood wat erbij zit. Bij een bakker vaak harde broodjes. Ook lekker.maar voor ons minder praktisch
Ons lidl pakket 5 kilo aardappelen ( zak was open dus kunnen er een paar uit zijn) Bosui Wortels 2 paprika Witlof 400 gr champignons Zakje tijm We hebben stokbrood gisteren gekregen bij de bakker dus vandaag champignons soep maken. @Iertje81 dus niet altijd en groente en fruit. Wij vandaag bomvol groente.
Iemand hier die ervaring heeft met een groente en fruitbox van een Turkse supermarkt? Deze is nieuw hier en doet nu mee, maar ik ben er nog nooit geweest en er staan ook geen ervaringen op TGTG nog.
Nog niet geprobeerd, weet wel dat deze vaak veel weg geven. Dat heb ik ook ervaren met een ontbijtbox bijvoorbeeld. Kwaliteit is vaak ook beter dan de regionale supermarkten. Ik zou het voor het geld zeker proberen.
Ongevraagde tip, zou er de bosuitjes en een beetje tijm in doen, mocht je dat nog niet doen Mijn standaard champignonsoep is: Champignons ui knoflook bosui als ik over heb bloem/ boter (roux maken) boullion blokje en eventueel een beetje room Ik heb veel lente/bosui gehad dus wij vanavond romige lenteuien soep met witbrood van de bakker box als tosti hamkaas. Denk dat ik een koekenpan tosti maak of misschien wel een croque monsieur Gebonden lente ui soep (eenpansrecept) - Uit Pauline's Keuken
Wij hadden ook een portie verpakking met pasta met zalm roomsaus of iets en ik heb daar gewoon veel groente, extra pasta bij gemaakt en beetje bij gekruid. Nu waren dat wel drie personen geen negen maar misschien kan je er toch wat mee
Lidl gebruikt meerdere manieren de groente en fruit box via too good to go en in de winkel zelf hebben ze bakken van 25 cent of 50 cent liggen voor: Brood, vlees/vis/vega, vriezer dingen en niet koeldingen hier zie je vaak ook producten van hun thema's liggen als het thema over is.
Kom ik weer, jawel, ik zie weer heerlijke soepen of geroosterde groenten . Die punt paprika, oh die zou ik roosteren op het gasfornhuis en in een saus verwerken of een paprika hummus. (ipv van pot paprika dus zelf roosteren) Paprikahummus - Francesca Kookt
Hier voor het eerst een coop pakket waar we niet mega blij mee waren. Het komt zeker aan de waarde maar gewoon net niet de spullen waar we normaal voor gaan maar samen met de MEGA lidl box die ik had kan ik er deze week weer wat van maken Weekmenu: - De kant en klare pasta maken met meer pasta en aubergine, prei en puntpaprika - Gebakken aardappels, broccoli en vegetarische vleesvervanger - gekookte aardappels of puree, gehaktbal en boontjes (dit maak ik voor 2 dagen) - Spruitjes met sjalotjes, kipstukjes en couscous - noedels met paksoi en lente ui (dit maak ik voor 2 dagen)
Ik ga dat volgende week eens proberen. Eerst maar alles eens opmaken voordat ik zelf een hoop moet weggooien. Dat is ook zonde. Dank je!