De broodbox van de plus (4 euro) De fruit/ groente box van de Lidl. Die is zeer gevarieerd heel blij mee
Jazeker, ze hebben heerlijk brood. Wij nemen tijgerbrood om in te vriezen en voor de vrijdag als we thuiswerkte heel grof vloerbrood. Dat is vers lekker maar ingevroren niet.
de broodbox en groente/fruit box van de plus. Broodbox is weer lekker veel Groente en fruitbox valt toch wel tegen. Verlepte bleekselderij en flink beurse appels.
Ik ben net een paar dagen lid van de app, maar ik heb vraagje over tgtg. Er staat soms in me beeldscherm. Kom later terug, wat betekent dat????? En is er een soort van patroon in te vinden?? Dus bijvoorbeeld in het weekend meer aanbieders dan door de weeks?? Of in ochtend meer dan in de middag? En ik heb het idee dat mijn pagina vaak hetzelfde aangeeft, hoe verversen jullie de pagina??? Dank jullie alvast!!!!
Vraagje: ik heb tot nu alleen nog maar een box opgehaald bij de bakker en meld me dan gewoon bij de toonbank. Als je een broodbox of groente/fruitbox bij een supermarkt haalt waar moet je je dan melden?
Kom later terug is nadat de ophaaltijd van die dag is verstreken. Dus bijvoorbeeld de ophaaltijd van de Lidl is van 13.00 tot 19.00 dan komt er van 19.00 tot 19.14 kom later terug te staan. Om 19:15 komen de nieuwe online voor de dag erna. De meeste via too good to go werken zo er zijn ook plekken die totaal random erop zetten maar dat moet je even bestuderen bij je in de buurt
Ik kan morgen weer een Lidl box ophalen, die ik dan weer aanbied via de weggeefhoek hier in het dorp. Wel jammer dat er geen 2 tegelijk gekocht mogen worden, want dan zouden we het zelf ook kunnen gebruiken.
Hier heel de dag niets online of gemist. Nu weeral gebak maar dat is pas voor vrijdag. Ik hoop op nog een brood en co box van de bakker die ik vorige week had
Vandaag een Lidl box bij het andere filliaal gehaald in de hoop eens een x geen sinaasappelen of mandarijnen te krijgen. Ach ik moest er wel om lachen, sinaasappeljam it is