Sushi point bevalt hier altijd goed. Alleen zijn het vaak onhandige tijden om op te halen dus helaas niet zo vaak. Nu 3 keer gehaald. Ruim aan waarde en sushi die nog prima smaakte.
Mijn man heeft me hard uitgelachen. Ben enigszins teleurgesteld. 3 euro. Maar goed, ik gooi het in de vriezer. Bekijk bijlage 719240
Tja als je het gewoon in de winkel had gekocht was je heel wat meer kwijt geweest dan die €3. Jij hebt voorlopig genoeg broodjes
De waarde is het miss wel, maar snap je teleurstelling hoor, allemaal broodjes. Al had er nou afwisseling in gezeten met brood had ie leuker geweest
@Sado jij was het van de Bijenkorf hè? Ik hou het al dagen in de gaten maar hier loopt het niet geloof ik nog geen 1x wat online zien komen of uitverkocht, in Rotterdam. Dacht kijk of ik een patroon kan ontdekken, maar dat lukt zo niet
Ik wilde net weggaan om boodschappen te doen, ik bedacht me om nog even de tgtg app te checken... Is er een pakket van Flink beschikbaar, ophaaltijd over een kwartier! Perfect toch! Dus ik ben benieuwd, eerste keer dat ik bij Flink bestel
Jep, dat was ik Maar dan wel voor het filiaal in Amsterdam, ik zie ‘m meestal rond 10.00 online komen. Maar het verschilt per dag welke boxen (er zijn 3 varianten, natuurlijk). Ik hoop er voor donderdag ook weer 1 te scoren, hoewel de vorige box met die chocoladetaart maar moeilijk overtroffen kan worden, haha.
Komt het aan de negen euro? Het is natuurlijk van de bakker maar jeetje dat is niet te vergelijken met hier de coop broodbox.
Deze is van de Spar. Ik weet niet zo goed hoeveel je er normaal voor jou betalen, ik koop dit nooit. Maar denk wel meer dan 3 euro ja, dus wat dat betreft ben ik goedkoper uit. Maar ik had me zo verheugd op leuke andere dingen haha! Volgende keer maar niet teveel verwachtingen hebben.
Er zat ook nog een knolselderij bij, maar de zak scheurde en toen rolde die weg Op zich leuk pakket, maar sinaasappels eet ik weinig en het zijn wel erg veel aardappels. Maar goed, gaat de vriezer in en komt wel op allemaal. Weet alleen niet of ik het nog een keer ga halen, want zo heel boeiend vind ik dit niet voor 5 euro
Hier wordt volgens mij bijna alleen maar plastic gebruikt voor het verpakken van brood. Blijft brood wel goed vers in een papieren zak?
Ik had er vorige week 1 van de spar. Zaten 2 broden in en ook 5 zakken bolletjes. Denk dat ze daar niet vanaf komen ofzo
Ja ik zag dat je het van de spar is maar de spar verkoopt blijkbaar bakkers brood aan etiket te zien. Het moet ongeveer een waarde van 9 euro hebben als je 3 euro hebt betaald en dat kan zeker met de bakkers bollen. Leuk is anders
Geen ervaring met de Spar, maar met wel broodpakketten van de Coop. Op de sluitclip staat altijd de originele waarde.. Dus gok bij jou Spar pakket ook.? Snap je teleurstelling. Dit komt vast ook wel op. Maar bij onze broodpakketten altijd wel wat meer variatie.