Hier geen bakker die dat doet, die van de Plus heb ik dan wel gehaald. En ja ik proef het wel oud zal ik het niet noemen, maar vind het ook echt niet meer vers.
Ik ga morgenochtend. Maar ik gok wel goed gezien die boxen als "warme broodjes over de toonbank gaan" (toepasselijk haha).
Ik eet zelf geen gewoon brood, maar hoor kinderen en man niet klagen. Eventuele harde broodjes doe ik wel even kort in de oven voordat ik ze eet.
Gaat bij jullie vers brood altijd dezelfde dag op? Hier gaat brood lang niet altijd dezelfde dag op, dus eten we ook gewoon brood van een dag oud. Dus het is voor ons prima.
Nee hoor, maar wel in de vriezer ik koop gewoon brood voor een week vooruit. Ik vind het ook niet smerig, ik geef alleen aan dat ik het wel proef het is net wat droger dan vers vonden wij, ligt ook nog aan welk soort brood, de ene meer dan de ander.
Ja dat is waar. Net vers gekocht brood is gewoon het lekkerst. Hier gaat brood ook in de vriezer, maar ligt ook regelmatig tot de volgende dag nog.
Hier ook niet hoor. Maar brood van de bakker is wel een stuk langer lekker dan het voorgesneden brood van de supermarkt, dat vind ik de 2e dag vaak al stug.
De bakker waar ik afgelopen zaterdag was geweest deed een deel in de vriezer dus die kon ik bevroren ophalen. En de croissantjes en bolletjes proefden nog super vers Bij de Coop merk ik het ook wel maar wij gooien toch alles in de vriezer.
Deze week extra rondjes ah gereden voor de verspil me niet zakjes. Man was erg blij met 4 grapefruit. Ander zakje met 250 Gr druiven en snack komkommer. Gisteren een zak pers sinaasappels gehaald. 2 kilo! Samen met de groente /fruit box worden we nog gezond
Vanmorgen weer langs onze favoriete bakker: 3 broden Zak bruine broodjes Zak witte broodjes 2 zakken worstenbroodjes 2 kleine worstenbroodjes Grote eierkoeken Kleine eierkoeken Croissantjes Zak speculaasjes Zak krentenbollen Ben weer tevreden
Hmm ik ben nog niet overtuigd van de Lidl. Bak Champignons, die kunnen mooi bij de goulash vanaaf. Bakje frambozen, behoorlijk zacht, daar ga ik zo muffins mee bakken. Kiwi en banaan nog goed, druiven en mango deels goed, maar de rest is echt overrijp.
Hier felezen dat je avocado goed in zijn geheel in kan vriezen. Ik geb hem geprakt in de diepvries liggen met wat citroensap maar nog niet getest. Frambozen zijn ook heerlijk door de kwark.
3 avocados zijn nog goed, de rest was echt te ver heen. Volgende week eten we wraps, dus dan kan ik er mooi guacamole bij maken. Zou je dat ook in kunnen vriezen?