Ja ik ga het voorlopig ook maar even niet doen daar. Mijn frambozenmuffins zijn gelukkig wel lekker geworden en de druiven en champignons zijn inmiddels ook op. Dus qua waarde zit het op zich wel ok.
Wij eten eigenlijk nooit bietjes. Heb de uitjes even gefruit en daarna de bietjes erbij. De mannen maakte ik er niet blij mee, dus er is helaas als nog wat in de container beland. Had misschien beter bietensalade kunnen malen. Ik zat net helemaal klaar voor een lidl box, maar na reserveren bleef de pagina even hangen en weg was de box. Helaas...
Ik heb een magic box van de Lidl kunnen scoren!!! Ik zat om 19.00 uur constant te verversen, tot ze dachten dat ik een robot was om 19.17 uur was hij eindelijk online!! Tering, het is echt een sport. Om 19.18 was hij uitverkocht. Morgen ophalen, ik moet toevallig in de winkel ernaast een pakketje ophalen. Komt dus goed uit!
Ja vind ik ook. Wij hebben 2 lidl's hier. En de andere had een stuk hogere score zag ik nu, dus ik heb voor morgen daar besteld. Ben heel benieuwd.
Ik ga morgen mn eerste doos ophalen: brood van de deka. Bakkers waren uitverkocht en deze krijgt een 4,7 dus we proberen het gewoon ben erg benieuwd.
Ha dat heb ik ook met regelmaat. Zou nu je wekker op 19.14 of 19.15 zetten. Vind het leuk dat je mee doet
Haha ik nog niet. Mijn vriezer zit vol brood. Ook voldoende vlees. Mijn koelkast zit nog vol groente dus voor minstens het weekend zitten we goed.
Jazeker! Ik probeer alleen al een hele tijd de HEMA te bemachtigen maar die komt maar niet online of is uitverkocht
@tuc @nelta ik zou zeker wel een klacht indienen bij tgtg, het is niet de bedoeling dat je dingen moet weggooien van je pakket omdat het zo slecht is of zelfs rot.