Gisteren weer een mooi pakket! - 4 bruine broden - 1 zak met bruine broodjes -1 zak met meuslibolletjes -1 zak met volgens mij mini worstenbroodjes - 1 zak cake eierkoeken (die komen heel goed van pas, want bij dochter 5 tanden/kiezen eruit dus lekker zacht) - 1 groot wit stokbrood - 1 puddingbroodje - 1 chocolade puddingbroodje Het meeste licht inmiddels in de vriezer. De puddingbroodjes eet ik vandaag op
Mooi pakket hoor Maar voor ons is dat beslist geen week. Ik had nog iets meer dan een heel brood liggen. Maar nadat drie ontbeten en lunch klaargemaakt hadden was er nog 1 boterham over En toen moesten er nog 6 ontbijten Gelukkig had ik nog genoeg melk en ontbijtgranen en crackers in huis Straks kan ik een pakket ophalen bij de bakker.....
Mijn pakket van de bakker: Die zak met kleine broodjes zijn afbakbroodjes. Gevuld met kruiden: dille, bieslook of kervel. Lekker voor een keer bij de soep...
Zitten lekkere dingen bij! Het zou vast de waarde hebben bij de bakker maar had eigenlijk nog wel een brood verwacht.
Ziet er wel goed uit! Maar de bakker heeft voor jou zo eigenlijk net zo weinig zin als bij mij kunnen weer 3 kinderen een dag brood eten, woehoe
Ik had in mn broodbox: 3 broden (volkoren en met pitjes) en 4 zakken met zachte bolletjes. Alles in de vriezer gemikt. Mn man stond echt te kijken wauw voor 3 euro hij is niet Nederlands en komt uit een arm gezin.. dat dit dan kan hier in het westen is voor hem echt magisch Volgende keer hopelijk eentje van de bakker maar eerst de vriezer leegeten.
Oja.. is het nou zo dat een bedrijf elke dag op dezelfde tijd die box plaatst? Ik wil graag de groente/fruit box van de lidl proberen maar daar lijkt een enorme run op.
Ja ik vind het ook wat aan de magere kant. De waarde zal het echt wel hebben. Ik heb 5,- betaald en alleen dat zakje broodjes kost normaal al 3,50. De eierkoeken 4,50 en de krentenbollen 2,72. De rest weet ik geen prijzen van. Ik kom nooit bij de bakker, alleen voor tgtg
Haha idd. Gelukkig ben ik ook maar met 3 kinderen bij de lunch Maar voor morgenochtend moet ik dus nog wel brood gaan kopen.
De Lidl plaatst hier altijd om 19.15 uur. De meesten plaatsen de boxen een kwartier na ophaaltijd van die dag (dus Lidl is hier van 13.00/19.00). Je moet dan echt om 19.14 klaar zitten en verversen en dan gelijk toeslaan zeg maar . Hier is ie dan binnen 5 minuten uitverkocht.
Oeh ben heel benieuwd of het elke keer zo goed is ! laat je het weten? Ik wil dit weekend proberen een pakket in groenlo te bemachtigen, die is ook redelijk nieuw op de app (bakker Wissink) en eerder ging ik daar regelmatig lunchen.
Haha, wij zijn best grote eters. Maar tot nu toe maar twee volwassen, de baby drinkt nog vooral melk. We eten brood voor ontbijt, en soms voor lunch. Af en toe gaat er heel veel brood doorheen, dan weer een paar dagen bijna niets. vooral in het weekend nemen we wel de tijd om ook andere dingen te maken. Dus over een weekje ga ik weer een nieuwe box halen. Veel plezier met de box. Benieuwd wat er in zit. Edit: ok, ik lees nu pas verder. Lekkere box heb je. Maar met zoveel mensen snap ik dat je liever wat meer brood wil. Geniet van de lekkere lunch!
Lidl van vandaag, mooi pakketje weer en ik heb de bloemkool jongens! Da's 'lang' geleden vinden de kinderen zo lekker haha.
Mijn Lidl pakket! Ben wel enthousiast voor dit geld. Wat is dat gele ronde ding links? Bekijk bijlage 719477