Vandaag mijn eerste boxen opgehaald: Een broodbox van de Coop met daarin 2 hele broden, 4 halve broden en 2 zakken bolletjes. En een Lidl box met daarin mandarijnen, 6 appels, prei, bosui, rode krielaardappelen, een bak kiwi's en een bloemkool. Ben erg tevreden. Ik heb het meeste brood in de vriezer gedaan en vanavond lekker bloemkool gegeten.
Vandaag bij de Lidl Bloemkool Aubergine Koriander Bieslook Aardappels 2 grapefruit Appels Witlof Champignons (echt iedere keer he)
Ik had nog 2 bakkers boxen, 2 verschillende bakkers. Vriezer is weer gevuld met brood en bolletjes voor het weekend. De rest is vandaag grotendeels opgegaan. Hier toch ook wel verschil in de bakkers qua hoeveelheid, maar met allebei blij.
Hier zo naar Bakker Bart om nog een box te halen. Veel over of iets geannuleerd. Ze waren namelijk eerder al uitverkocht en net stonden er nieuwe op om vandaag te halen..
Dan ben ik wel benieuwd bij welke Lidl jij die mooie pakketten haalt, ga ik daar ook eens klaar voor zitten.
@Cobon Ik gooi het zo de vriezer in in dit bakje xD Ik kreeg bijna elke week kruiden bij de lidl en dit gaat tot nu toe nog prima. Net nog tijm gebruikt, dan haal ik wat takjes uit het bakje wat in de vriezer ligt.
Vanmiddag de bakker box opgehaald. 2 hele broden 4 bolletjes 3 gebakjes Het was aan de prijs maar jemig ik weet wel waarom ik normaal het niet haal
Hier nu 2 zakken zachte puntjes, zak met 4 van die driehoekachtige harde broodjes, een heel brood en 3 appelflappen
Ik wilde reageren: bij onze bakker zit je dan aan de 18 euro na snel hoofdrekenen. En toen zag ik t zakje. Dezelfde bakker. Dus ja het bedrag klopt. Die harde broodjes los zijn bijv 1,10 per stuk. Een meergranen croissant 1,75 geloof ik. Een heel brood kost 3,40. Het is best aan de prijs. Edit: harde broodjes zijn na de laatste prijsverhoging alweer 1,20 per stuk.
Awh ok. Ja ik wil volgende week of week erop het stoepje eens proberen. Alleen dan is het om 14 55 uur echt klaar zitten
Mijn pakket van de bakker deze ochtend 1 heel Vikorn 2 hele sesam bruin 4 koolhydraatarme broden zeer tevreden voor €4,99. ( koolhydraatarm komt goed van pas. Vanaf maandag weer vol aan de bak om af te vallen) edit: net even uitgerekend, totale waarde €20,54.
Ik was één van de 5 gelukkigen die binnen een minuut de Lidl box had gisteren. Het is een mooi pakket! Vooral het losse bloemkoolblad links onder op de foto ben ik erg blij mee. Nu nog even uitzoeken hoe ik de kruiden het beste in kan vriezen.
Vandaag een box bij Bakker Bart gehaald met daarin: Een zak met 7 harde broodjes. Een zak met 7 zachte bolletjes. Een stokbrood. 3 verschillende halve broden. 2 koffie koeken. 3 kaas stengels.